Rabu, November 05, 2014

Jual orang lagi untung dari meliwat


Semalam sebaik saja Tan Sri Shafee Abdullah membuat pembentangan kes, Dato Seri Anwar sertai penyokongny ayang berkurangan dan kata, "Brother I have already won!"

Walau kalah pun, perang sarafny amesti sentiasa menang dan katakan hakim tak betul, sistem tak betul, pendakwa tak betul .... Katanya, Shafee tak boleh jawab isu DNA ke 3.

Orang tak belajar Sains susah nak faham cara menganilsa data dalam ujian. Lagi apa isunya yang boleh dipersoalkan dengan perjumpaan DNA yang lain. DNA Anwar tetap ada.

Alibi 13 dan kemudian jadi 6 semua tidak ada ....

Itulah namaya menyokong membabi buta. Apa yang dicakap diterima buta-buta tanpa terfikir samada ianya kojik atau tidak lojik. Samada yang bercakap itu menipu atau hanya auta putar belit. Ditelan bulat-belat.


Menurut MyMassa, Anwar berkata, “Syeikh Yusuf Qardawi telefon hari-hari tanya update kes saya dan kata apa lagi yang fitnah kamu ni Anwar."

Pastinya ada penyokong terima bulat-bulat dan tak terfikir tak akanlah Sheikh Qardawi asyik nak talipon di atiap-tiap hari. Qardawi cakap Arab dan Anwar cakap Melayu dan Inggeris.

Talipon tiap-tiap hari maknanya 365 kali setahun?


Asyik dijual nama ulamak-ulamak tapi perangai tetap macam kimak. Bila perlu ulamak, diguna ulamak. Lain masa Yahudi pun sanggup!

Wow! Lagi untung jual orang dari meliwat.... kalau salah masuk penjara

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

angguk ajelah. kalau yusuf kadrawi tipon setiap 5 minit untuk update kes liwatpun, angguk aje. sepatutnya ketum yang bengong mabuk, ini pengikutnya yang macam kena nasi kangkang tak tahu nak kata apa selain angguk.

longjack2006 berkata...

Road to Sg Buloh

Tanpa Nama berkata...

Byk cantik rupa kau qadrawi nak tel kau hari2. Ada saja helahnya.

Tanpa Nama berkata...

Qardawi call hari2....kahkahkah...desperate nampak...kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

Nuar yg kol beruk kaddawee yg ikat kt btg kurma tuu sambil tanya...can i fuck you today...kah3