Khamis, April 07, 2011

Papa jahat kecundang pada jam Omega (bahasa Jerman)


Dipetik dari Dimensi

9 ulasan:

liyas berkata...

banyak betul dapat info.

bRAVEhEART berkata...

Steady Hussin, aku dah bawak ke Sarawak video-video ni, dan mendapat sambutan hangat......hehe

Awanama berkata...

apalah kau ni Hussein

Video 21 minit tak ada ke.

Tool To Fool For Dummies berkata...

Can he dance??? Now watch it in colour. Full HD.

http://youtu.be/wzyT9-9lUyE

Phaholyothin Road Bangkok, Thailand 10400, Copyright 2011

azman berkata...

Assalamualaikum sein

Ass min mintak cerai ke kat anu arr?, mane bole,anu arr mati mati takkan ceraikan.

Bijak bijak, ass min dah kat no 2, baik mintak cerai sekarang, kalau dah jadi no 1,nanti orang kate salah guna kuasa pulak.

Papa tak jahat anak anak ku,papa tahu mama akan sayang papa sampai mati,kerana itulah papa kene ringankan beban mama, diharap anak anak ku memahami situasi papa satu hari nanti.(Papa bukan harimau tetapi papa memang hari hari mau).

Awanama berkata...

citer pasal zina..apasal pulak kait dgn jam..hukum mana korang pakai..??bende boleh jadi saksi ke?? tu sbb korang tolak hukum Islam (hudud) supaya boleh aniaya org..taubatlah sebelum terlambat..jalan korang tu salah walau korang cerdik mana sekalipun..

azman berkata...

Assalamualaikum sein.

Anon 08:03

Jangan buka mulut terus je jawab, kang orang kate ko orang kureng... ko marah..tapi nampak sangat kureng...

Sebab Jam tu mahal dan ramai yang nak buat koleksi..sebab tu sume orang nak tahu anu arr bagi kat sape?..kalau sape jumpa bole buat lelongan kat mahkamah tau tak?..

Siapa? Betul kah? berkata...

Anwar dlm video tu? tak caye aku. Tapi kalau ini gambar Mamak Parpukari, kawan baik Husin, caye aku. :) Mamak mcm Parpukari ni, lebih baik balik India, jgn wat malu parti Ameno dan bangsa Melayu.

Kahar berkata...

ini hasil nukilan kreativiti saya yang tidak seberapa beberapa hari lalu, sila sebar-sebarkan :)

http://www.youtube.com/watch?v=-kepELJ4SNY