Sabtu, Jun 02, 2012

Nizar pulak gagap?


Di Perhimpunan PAS semalam di Stadium Alor Setar, Nizar kata "Perhimpunan ini petanda kejatuhan PAS disemua peringkat."

Teringat Husin kepada Tan Sri Khalid Ibrahim di PRK Ijok tahun 2007. Dia suruh orang undi BN. akhirnya BN yang menang.

Tidak tahu pula Nizar gagap. Mungkin dia sudah tergelincir lidah, tetapi nampaknya yang jelas adalah ini petanda kejatuhan Nizar di Pasir Panjang dan Bukit Gantang.

Situ kau ... teruskanlah dengan kegilaan dan ketidak maluan kamu.

Nampaknya kemungkinan juga belum masa BN jatuh di pilihanraya yang akan datang. Cuma jangan lupa dan berhati-hati Dato Najib kerana lepas Khalid kalah pada PRK tahun 2007, dia menang pada PRU 2008.

Wow! Biar jual unta, jangan sampai hilang kuasa.

16 ulasan:

Ular Menyusur Akar berkata...

Salam Hj, kenapa gambar tu diselitkan salib? Nizar ni dah terbanyak sangat terlajak cakap.

ASHAMSURI berkata...

dia mmg cakap macam tu coz dia kan DAP didlm wajah PAS hahaha..

Tanpa Nama berkata...

Ah Tong ni keldai dap

Tanpa Nama berkata...

lol cmne pon ada....

GAMBAR PANAS ROSMAH DI SINI --->>
http://goo.gl/xTzcm

Tanpa Nama berkata...

Nizar komunis ni anjing Dap. Tahap kegilaan dia da sama macm BABI.

poknik toyibbah berkata...

apalah lama x update sin.. lebuh raya rakyat ke syurga xnak buat satira ke?

Tanpa Nama berkata...

Lagi banyak Nizar bercakap lagi bagus. Mangkuk ayun ni memang liability besar Pakatan Rakyat. Cakap memang merapu. Sebab tu lagi banyak dia bercakap lebih baik untuk Barisan Nasional.

Tanpa Nama berkata...

tuan empunta blog,
mohon di link www.dtubes.tv dengan blog tuan ini.

terima kasih.
che chu bidin.

Tanpa Nama berkata...

Ini semua fitnah dan konspirasi UMNO dan Barisan Nasional. Esok aku jadi PM Malaysia. Jangan risau penyokong Pakatan Raayat. Esok aku jadi PM selesai semua masaalah.

eXception berkata...

Salam... Bro mohon untuk masukkan blog ini ke dalam bloglist Bro... http://www.cywarputrajaya.com
Ini blog baru aku, blog lama akan ditutup berikutan masalah kerenah birokrasi dengan Google... Mohon untuk remove blog http://exception2008.blogspot.com/ dari bloglist (jika ada)

Tanpa Nama berkata...

Nizar Jamaludin seorang ahli PAS yg berjiwa DAP dan berkelakuan PKR .... confuse selalu ...

Tanpa Nama berkata...

Ahli PAS berjiwa DAP dan berkelakuan PKR tak mengapa , asal jangan ada secebis sikap AMNO

ataihpagau berkata...

aku baca komen blog ni ,,,terus aku tekad sokong pas....teruk bebenor bahasa korang ye

Wali Selipau berkata...

Salam Tn. Aji Hussin,

Ke mana menghilang lama tak berkarya? Protes dalam diam ka?

bobbi lokmeyy berkata...

piirah ataihpagau,

cubo ko pergi baca komen di malaysiakini. mesti ko bunuh diri

Nasir Rizah berkata...

terbaik bobbi