Khamis, Disember 18, 2014

Angka 5 usah didarab dengan 5


Angka 5 dalam Islam ada banyak gunanya....

5 Rukun ISLAM.
Mengangkat dua kalimah syahadah
Solat fardhu 5 waktu
Berpuasa di bulan Ramadhan
Mengeluarkan zakat
Mengerjakan haji

5 waktu solat fardhu WAJIB didirikan.
Suboh
Zohor
Asar
Maghrib
Isya

5 Hukum syariah Islamiah;
Wajib
Haram
Sunat
Makruh
Mubah (harus).

▶️5 Solat Sunat Mu'qad
Tahajjud
Fajr
Dhuha
Awwabin
Witr

Ingat 5 perkara sebelum 5 perkara:
Masa sihat sebelum sakit;
Masa kaya sebelum miskin;
Masa lapang sebelum sibuk;
Masa muda sebelum tua;
Masa hidup sebelum mati.

5 peperangan besar dalam ISLAM;
Perang Badar
Perang Uhud
Perang Khandak
Perang Muktah
Perang Hunain

5 orang Rasul bergelar ULUL AZMI
Nabi Nuh a.s
Nabi Ibrahim a.s
Nabi Musa a.s
Nabi Isa a.s
Nabi Muhammad SAW

5 Perkara yang WAJIB disegerakan.
1) Wajib segerakan memberi makan apabila tetamu datang ke rumah.
2) Wajib segerakan urusan ke atas jenazah.
3) Wajib segerakan anak gadis nikah jika baligh.
4) Wajib segerakan bayar hutang jika telah mampu.
5) Wajib segerakan TAUBAT atas pelbagai dosa lepas.

5 perkara yang dicintai & 5 perkara yang dilupakan di Akhir Zaman.
Mencintai Dunia & lupakan Akhirat.
Mencintai Hidup & lupakan Mati.
Mencintai harta benda & lupakan Hisab.
Mencintai beli belah & lupakan Kubur.
Mencintai Makhluk & lupakan Khalik yakni Allah s.w.t

▶️5 Wanita Idaman
Ibu
Isteri
Anak perempuan
Nenek
Mak mertua (1,2,3 or 4)

5 Dosa Besar yang Utama;
Syirik kepada Allah,
Derhaka pada  ibubapa
Tinggal Solat Fardhu
Makan Harta Anak Yatim
Bunuh jiwa yang Islam

+ terdapat 70 dosa besar lain yang juga Wajib ditinggalkan.

Begitu penting angka 5 dalam Islam, tapi bila didarab dengan 5 jadi 25.


Dapatlah 25 Melayu terkemuka yang telah diperdayakan demi agenda duta wanita yang pernah memulakan kumpulan adik beradik perempuan yang sesat.


Bab selamatkan ummah dari sesat, banyak bantuan mudah dan sokongan ramai sekali untuk halang.

Wow! 93 NGO tu satu orang 10 NGO ke?

4 ulasan:

maae berkata...

he.. he.. cantik, gang. Pek 25 orang ini dan poskan ke Greenland atau Palestin. Nanti mereka boleh hidup aman damai dengan sekularisma mereka....

UMNO PARTI PENJARA berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
Tanpa Nama berkata...

This G25 think that they are new messenger..That's why they choose no.25. What the huk..for this so called warga emas silver hair moustache senile Malay omputih wannabe.Yes omputih wannabe,your word for extremist meaning is much more same like like your colonial slave thinking mind.
Lastly for the fella which wear half cover scarve,better you wear it properly..because you look idiot.Btw..rumours said,Rasul Kahar want to joint your group as 99th member.

IBU RISKA berkata...


Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI