Selasa, Mac 01, 2016

Walau nama dan logo UMNO ditukar ...


Sinar Harian melaporkan Timbalan Perdana Menteri, Dato Ahmad Zahid Hamidi berkata:
"Saya yakin sebagai salah seorang Perdana Menteri yang terlalu lama memerintah beliau (Mahathir) tentunya maklum bahawa adanya beliau sebagai perdana menteri disebabkan sokongan daripada ahli Umno.

"Saya menghormati secara peribadi keputusan dan segala yang telah diputuskan Tun Dr Mahathir. Namun saya fikir bahawa beliau akan tentunya pertimbangkan semula keputusan itu bila tiba masanya kelak."
Zahid percaya Mahathir akan kembali balik ke pangkuan UMNO. Sampai masa, adalah parti Cina yang boleh dikahwinkan secara "cina buta" memandangkan Mahathir marah pun sebab pertahankan kroni korporat cina taukeh IPP dan judi.

Melihat kepada kesediaannya bergabung dengan pembangkang untuk jatuhkan Dato Najib hingga sedia kalahkan UMNO, nampaknya belum nampak kemungkinan ini akan berlaku.


Walaupun Zahid tawarkan UMNO ditukar nama jadi United Mamak & Nana Organisation dengan simbol geng loceng sebagai logo, buat masa ini tidak nampak kemungkinan itu.

Eloklah itu bersopan Zahid, tapi Mahathir sudah lama rancang dan buat keputusan. Dia sudah jangka dari awal tahun lepas.

Susah untuk ditahan lagi.  



Wow! Selamanya Melayu ditemberang saudagar karipillay 



6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Nak pilih PM mesti dari selatan tanah air.....apa faktanya..? Ini adalah FAKTA dan bukti sejarah... pulau pinang dan kedah dulu adalah satu negeri dibawah naungan sultan kedah.... bila Siam serang Kedah...sultan kedàh minta bantuan Inggeris Sir Francis Light akhirnya Pulau Pinang dipajak(serah) pada Inggeris.... kerabat inj jugak yg serah kan Singapura ke Lee Kwan Yu hasil tipu muslihat singapore terlepas dari naungan sultan johor.. 13 mei berlaku srmasa kerabat ini yg jadi PM....talibarut yahudi zionis ddngan agenda pluralist pun datang dari nrgeri ini suma rakyat dah tahu Aljuboori talibarut zionis....talibarut Syiah dan libralis pun dari utara negeri pun sama Mat Sabu... Tun Dollah Badwi PM tidooor saja 5 negeri jatuh ke pembangkang...Tun Dr M jadi PM 3 nrgeri jatuh ke pembangjang termasuklah nrgeri kelahiran PM tsb.... Tun Razak dan Tùn Hussain Onn dari selatan semua nrgeri di bawwah kjaan BN....najib mewarisi kepimpinan haprak Pak Lah dari 5 nrgeri jatuh ke pembangkang 2 negeri iaitu Perak dan Tgganu kembali ke BN... kepimpinan najib sedang bersihkan kroni2 haprak warisan tun dr M(utara) dari menghancurkan malaysia..... fakta ini sudah cukup menyatakan jika mslaysia nak aman makmur PM perlu dipilih dari selatan semenanjung.....klu ada yg x puashati buktikan fakta ini salah....!!

QalamQabut berkata...

Dah tak guna duduk dalam UMNO kalau UMNO dah jadi UNTUK MOHD NAJIB ONLY. 50 AHLI MT pun dah setuju sebulat suara.

Tanpa Nama berkata...

UMNO = Untuk Mohd Najib Only.

Udah dia buat semua boleh, orang lain buat tak boleh. Sure kena gantung, pecat atau ditukar.

Tanpa Nama berkata...

Tak sedaplah untuk mohd najib only

Lagi kena united mamak & nana organisation. 22 tahun mamaj karipelir tipu rakyat dan samun msia.

Tak renti2 jatuhkan om dari tunku hingga ke najib. Kalau tuhan tak cabut nyawa tun razak, mahathir juga jatugkan dia.

Tak boleh jatuhkan najib, keling hati busuk ni sanggup join dgn pembangkang utk jahanamkan umno yg buat keluarga dan kroninya kaya raya billionaire.

Tanpa Nama berkata...

Ucin,

Saya baru balik dari Alor Setar , ziarah saudara mara. Makan tengahari kat rumah kakak. Kak kata makan lewat sikit, dia nak pi beli beras. Lepas makan ,masuk dapoq tengok ada sekampit beras yang ada chop muka Ahmad Bashah , tanya dia pasai apa yang pi beli beras ,awat tak masak pakai beras yang depa bagi. Dia kata tu bukan beras tapi dedak. Kalau beras pun dia takut nak bagi makan kat anak anak pasai takut SRP pun tak boleh pass.

Lepas tu jumpa mak su, umur dia dah dekat 65 tahun. Dia tanya betoi ka Dr. Mahadet dah keluar Umno. Aku kata ya. dia kata maksu pun koi koi turut Dr. Mahadet.

So Ucin, parti mamak dan nana ka, hang pikiar la sendiri. Kampung aku DUN Bakar Bata ,yang aku tau saudara mara aku majoriti undi BN.

Hang pulak Ucin ,aku faham la ni USD dah makin tinggi, import unta makin mahai, susah nak meniaga.

Lani depa kalau transfer duit pakai nama company yang dekat sama , jadi kalau hang tukaq unta dengan auta pun tak salah Ucin.

Tanpa Nama berkata...

Eh betul lah, kaset buruk....
kakak tua buruk pun ya jugak...
Tun M nak angkat sapo plak jadi PM untuk jadi puppet dia tuh...lepas tu bergaduh..kena edit video lagi ...haha tepat sekali..KASET BURUK