Ahad, Mei 21, 2017

Mak Husin pun perempuan gemok ...

video

.... dan dia isteri Perdana Menteri merangkap Menteri Kewangan keluarga kami.

Mak saya yang Mahathir perlekehkan tu. Memang dia jalan terkedek-kedek sebab gemuk.

Keluarga kami tidak kaya dan harta berbillion dari goyang kaki jalan segak dari kontrak monopoli bekal kabel yang diperolehi sebelum PM pencen untuk tampal kerugian ditipu partner cina.

Namun, syukur rezeki kami halal, dan tidak putus.

Tidak kedekut makanan macam seorang yang kayakan diri (melalui proksi) dan anak-anak dengan projek dan kontrak kerajaan serta pengswastaan dan monopoli industeri.

Orang gemok mungkin sudah ditakdirkan tuhan dengan dugaan kesihatan. Selagi dia terus mahu perbaiki diri, ia suatu rahmat buatnya.

Kita perlu sokong dan tidak perlecehkan.

Orang sihat dan panjang umur serta berpengaruh tapi terus mulut celupar diakhir hari tua tidak semesti satu kerahmatan.

Terdesak dan kehabisan modal ...entah apa yang masih dikejarkan.

Wow! Teringin nak makan nasi itik


Alhamdulillah .... memang sedap. Mahal sikit tapi orang tak kaya tak kedekut.

11 ulasan:

kluangman berkata...

Mahathir dah dekat dengan Malaikat maut..

Ambil iktibar kata katanya, takut tak sempat awak nak mohon maaf.

Budak kampung Selatan berkata...

Tau pulak dia terasa ye. Tahu pulak dia bodo ye..kata p ramlee..

Husin Lempoyang berkata...

Takut dia yang tak sempat mintak maaf.

Kita mungkin berdosa dengannya tapi dosa dia dengan orang teramai tak sempat dan tak cukup masa untuk mohon ampun.

Tanpa Nama berkata...

Ubat sakit gemok senang jee..jaga makan. Saya tak suka orang gemok dan badan besar banyak merugikan diri sendiri dan orang lain.

Tanpa Nama berkata...

Kluangman teruskan jilat bekas PeyAm pujaan anda tu, walaupun di hina orang lain anda tetap membela dosanya. Selamat ke jahanam.

Tanpa Nama berkata...

Payah cerita bila tiba-tiba ada yang rasa kita aje berdosa dengan TDM dan TDM langsung tak ada dosa dengan rakyat. Yang lebih malang puak-puak yang menyokong secara membabi buta tu. Hidup-hidup kena tipu dari dia jadi kerajaan sampai dia jadi pembangkang.

Tanpa Nama berkata...

http://www.thestar.com.my/news/nation/2017/05/23/martin-receives-perlis-muftis-backing-dr-mohd-asri-appeals-to-syariah-chief-judge-to-allow-nonmuslim/

Lpas ni non muslim boleh jadi mopteee

Tanpa Nama berkata...

http://www.thestar.com.my/news/nation/2017/05/23/martin-receives-perlis-muftis-backing-dr-mohd-asri-appeals-to-syariah-chief-judge-to-allow-nonmuslim/

lepas no non muslims boleh jadi mopteee

Paul Baggio berkata...

MahaKUTTY cakap! Aku tak peduli! Aku nak anak aku juga jadi PM!! bodoh pun bodoh lah, dia tetap anak aku @ PM selama 22 tahun!

Tanpa Nama berkata...

Wow..jual org gemuk lg untung dari meniaga belacan di pasar basrah.wow

Tanpa Nama berkata...

Menyokong kemungkaran pun dosa jugak tuan haji.
Sanggup membutakan mata memekakkan telinga.

Keluarga kami xkaya..
Kah kah kah kah

"Isteri perdana menteri merangkap menteri kewangan keluarga kami"
Malangnya perdana menteri juga adalah menteri kewangan 1 dan amat menyedihkan apabila menteri kewangan 1 tertakluk kepada menteri kewangan 0.
Apa yg tuan haji mampu banggakan dgn pencapaian hasil ciptaan najib?
1MDB dan FGV.