Rabu, April 18, 2012

Dua tiga minggu menunggu surat saman

Husin tertanya apa pasal banyak sekali isu-isu baru yang mengarut seperti Lynas, RAPID Pengerang, Vale, PTPTN dll.

Rupanya, nak alih pandang dari pada surat saman yang sudah dua tiga minggu tak kunjung tiba. Baca MyKMU sini

Entah-entah mengumpul sokongan. Baca MIM sini

Wow! Jangan dijual dan terjual

18 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Siapa tak lena tidur ni haji...
tak lena tidur sebab "Setev Shaariibuu" datang Malaysia kerr???

Kahkah kah kah..
Setev Shaariibuu kata pernah melihat gambar Altantuya diambil bersama Najibbb...

Setev juga berkata , anak nya memberitahunya sebelum bertolak ke Malaysia pada Oktober 2006 bahawa anaknya itu akan bertemu ???? untuk mendapatkan bayaran yang dijanjikan bagi kerja penterjemahan untuk “beberapa syarikat.”

Setev juga berkata anak nya 'Altantuya' diberikan visa untuk pergi ke Perancis dengan menggunakan nama Amina Abdullah...

Kahkah kah husien nampaknya tak lena tidur sebab teringatkan hantu altantuya..atau pon teringatkan anak bersama Amina.....

alamak ana terjual orang lah...

Tanpa Nama berkata...

anwar tak tido lena pasal lama dah tak dapat J***R

Anak Lenggong berkata...

Kenapa tak dinyatakan juga bahawa bapa Altantuya tu berkata yang dia tidak pernah dibayar oleh kerajaan Malaysia tetapi group nuar aljaburi pernah cuba mengupah nya untuk memburukkan serta menjatuhkan Najib..

Tanpa Nama berkata...

alamak tak lena tidur..ana fikir ini sebab- sebab tak lena tidur

1. Kes scopion di bicara di mahkhamah Francis...

2. Baca tantuya datang ke Malaysia..

3. Pemandu di tuduh bawa lari rm 200K tiba-tiba pemandu buat report pecah lubang..rupa nya menteri ini sudah menikah di London sebelum ramdahan...sebagai penyedap kut...

4. Himpun Raksasa BERSIH 3.0 di dataran yg di jangka di hadiri 1 juta orang....

5. YB. Dato Seri Anwar akan menduduki singahsana Putrajaya.

6. Duit lembu telah hilang 250 Juta...

7. Penyokong Parti Lembu telah lari lintang pukang...

Tanpa Nama berkata...

TAK BOLE BLAH
Betol2 tak bole blah seiii...ngn statement ". Dato Seri Anwar akan menduduki singahsana Putrajaya."
Huahahaha..wakakaka....anak vavi mana la agaknya nk pilih penjubor tegar jadik PM.

Tanpa Nama berkata...

memang tak boleh lena anwar .. yang lembu DAP kat sini pun tak lenaaaa beb sampai bukak isu kapal selam scopion hahaha yang lawaknya dia sendiri taktau perjalanan kes ni , kasi tunjuk laa oiiii perkembangan kes ni kahkahkah satu jee gua tanya gerenti tak tido lena pakatan penipu beb hahaha

John

kluangman berkata...

Sumpah laknat saiful rupanya sampai secara 'ansuran'...berapa lama nak tanggung tu..beratttttttt

Satu demi satu muncul...lepas ni tempias kena pada yang paling hampir, Jizah !

Tanpa Nama berkata...

Isu scorpene kata nak datang bulan september, kemudian bukan december tapi sampai la tak ada pun ...

Tanpa Nama berkata...

APa pasal Anwar takut dibawa ke mahkamah dalam kes Hong Leong Bank agst Aras Murni?

Apa pasal Faiz Abdullah menolak disapina Bank????

Tanpa Nama berkata...

Dari masa Ijok by election anwar kata dia ada dokumen tentang komisyen rm540 juta, sampai skrg lani tak dak tunjuk?

Kerajaan dah tunjuk mgmt fee perimekar, bila nak tunjuk bukti wahai cybertrooper selangor ku???

Tanpa Nama berkata...

Bersih 2.0 tak sampai 10 ribu ... bersih 3.0 nak sampai 1 juta?

kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Kesian Setev ditipu anak yang dah mati.

Camna dia nak bukti kata dia nampak gambar? Bukti anak dia ada komisyen?

Cakap dan tulis omputih pun tak tahu tapi nak jadi arms broker kah kah kah ...

Razak auta dia pasal yuran perimeker untuk dapat nonok dia.

Dia caya kecian ... kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Duit lembu sedia disiasat dan dihukum ... kalau PKR tyu dia berlakun baik untuk tutup.

Tuduh SPRM

Tuduh AG

Berlakun nak mati tengah jalan

Pakai SELCAt cover line ...

.... kah kah kah

Mimpilah anwar akan sampai putrajaya

rakyat akan kata ABAI

Dah ada kata TIBAI

Tanpa Nama berkata...

@anon 4:54PM.

Lu tak ada baca ka, statement Dr. Steve Shaariibu yang datang ke Malaysia baru-baru ini? atau lu tak tahu baca. Mungkin juga lu tak lena tidur sebab Nuar dah dikantoikan oleh ayah Altantuya sendiri iaitu Dr. Steve Shaariibu. Semacam Nua lebih mengenali Altantuya dari ayahnya sendiri pulak. Hal ni boleh dikaji & difikirkan kerana kebarangkaliannya memang tinggi. Najib dah 3 kali bersumpah bahawasanya dia tidak kenal dan tidak ada kena mengena dengan kes Altantuya. Nua ada bersumpah???? seiring Saiful bersumpah. Harap kote bengkok jer. Sohih kepala otak lu dah diliwat oleh Nua dan kebebalan lu ditahap maksima. Lain kali otak jangan letak kat lutut.

Ular Menyusur Akar berkata...

Dah kesitu pulak. Kan Husin cerita pasal nuar ngan Nalla?

Kesian nuar bakal kena ngai TIBAI. Tapi ada yang kata nuar akan dibantu oleh CIBAI (Cintai Insan bernama Anwar Ibrahim, kahkahkah....)

Tanpa Nama berkata...

Nuar juga dapat TIBAI CIBAI Amoi China.....ha...ha....ha penyokong2 PKR dan leBAI PAS jadi BABAI...yang penting ABAI....

Tanpa Nama berkata...

Kalau boleh bercerita bab anwar dan j.b.r, baru puas hati. Inilah lah kering hati sorang blogger goblok yg dpt hj. malboro, makin hitam bermain fitnah yg ada hukum qazaf. Dasar blogger goblok gemok.

Tanpa Nama berkata...

Surat saman belum sampai lagi?
Anwar punya lawyer ni bodoh nak mapos ke?
Ambik gaji bute?
Kalau aku Anwar, aku liwat orang kerja lewat!