Selasa, April 02, 2013

"Hormati hak saya nak melancap"



Minggu lepas, kecoh dalam blog kisah seorang Ketua Penerangan PKR Merbok, Saharuddin Hamid ada hubungan seorang "wanita."

Hubungan sulit antara lelaki dan wanita itu perkara biasa tetapi cara dia mengadakan hubungan sangat anih dan memalukan.  

Dari apa yang Husin dengar, Ketua Cabang itu diberi nombor handphone dari "wanita" tersebut dan dia sempat bersembang di talipon. Mungkin suara yang didengarinya macam wanita maka berterusanlah hubungan sulit ini sampai bertukar-tukarlah gambar dengan "wanita" tersebut di facebook.

Akhirnya dia menjadi ghairah dan berahi pada wanita itu dan terus berlaku hubungan jantina di sesawang. Mamat ini pulak sudah videokan dan siarkan kepada pasangannya dia beronani di pejabat PKR. Rupanya ...


Sebaik didedahkan blogger Cili Api di sini dan sini, kecoh kisah dia dipecah segera oleh Presiden parti.

Husin menerima laporan berita dari rkan-rakan memberitahu bahawa Saharuddin Hamid menyuarakan kekesalan ke atas tindakan pihak tertinggi parti PKR yang mengambil tindakan memecat beliau dari parti tanpa diberikan peluang untuk membela diri.

"Apa salah saya sehingga dipecat dari parti tanpa memberikan saya peluang untuk mempertahankan diri? Adakah salah saya melancap didalam pejabat saya sehingga menyebabkan pihak parti PKR memecat saya?"

Beliau yang ditemubual melalui panggilan talifon menyuarakan rasa kecewa.

"Saya hanya melancap dan bukan saya melakukan kesalahan merogol ataupun meliwat. Ada pucuk pimpinan parti lebih teruk dari saya dengan melakukan seks luar tabii beserta bukti video adengan seks tetapi tidak dikenakan apa apa tindakan dari pihak parti PKR.




"Malahan saya bermadu asmara dengan orang yang paling saya cintai ... ia-itu diri saya sendiri."

Wartawan pun korek lagi siapa yang dimaksudkan oleh beliau tentang pucuk pimpinan itu.

"Dato Sri Anwar Ibrahim, YB Azmin Ali dan Yb Elizebeth Wong semuanya terbukti jelas melakukan kesalahan dengan bukti video dan gambar namun tidak dikenakan apa apa tindakan oleh pihak parti PKR.

"Apakah melancap yang merupakan satu hak asasi saya sebagai manusia itu satu kesalahan jenayah hingga saya perlu dipecat?

"Hormati hak saya nak melancap ...", ujar beliau.

Wow! Main tenis seorang diri dah bukan lagi tennis tapi main lain

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Sin..

Dalam istilah LGBT tu ada ke bahagian utk melacap ni?

Kalau takde memang sah la 'melacap bukan hak asasi' dan wajar di pecat.

Kalau ada memang tak patut dipecat kerana hak asasi persendirian, boleh dipecat jika dilakukan ditempat awam sahaja dan BUKAN di kalangan pemimpin tertinggi.

Kasim Pantolan berkata...

Kisah2 menarik Anwar ---> http://kisahanwar.blogspot.com/2013/03/kisah-anwar-5-satu-hari-anwar-lim-guan.html

Tanpa Nama berkata...

Nak maintain position, tadah bontot kat boss la...

Tanpa Nama berkata...

Melancap tak salah yg salah sebab tak ajak anwar sekali.. Tu je..

Wali Selipar berkata...

KISAH ANWAR

Satu hari, Anwar, Lim Guan Eng, Sivarasa dan Sultan Kiram tgh berbual2 kosong kat warong kopi. Masing2 lawan cerita kekuatan tenaga batin masing2. Tetiba otak seks Anwar dpt idea utk mengadakan pertandingan, sapa yg paling kuat seks. Jadi depa pun setuju utk sewa sebuah bangunan 25 tingkat, dimana setiap tingkat diletak seorg pelacur. Depa bersetuju sapa yg paling lambat pancut, akan dikira pemenang.

Bg memulakan pertanding, Sultan Kiram diberi penghormatan utk memulakan pertandingan. Dia pun masuk dlm bangunan. Tak dan 2 minit, dia dah merangkak2 keluar bangunan, Leh jd sbb dia ada penyakit buah pinggang, dia dah tertewas ditingkat pertama lagi.

Guan Eng pulak masuk. Dlm 15 minit dia pun merangkak keluaq dari bangunan tersebut. Boleh jd byk sgt makan kerbau pendek, dia tumpas ditingkat ke-3. Sivarasa pulak mengambil tempat. Boleh tahan jgk keling nie. 45 minit baru dia merangkak keluar br bangunan. Leh jd kuat mkn kari, dia berjaya bertahan hingga tingkat 9.

Kini giliran Anwar. Sambil belari2 anak, dia masuk ke dlm bangunan. 1 minit, 3 minit, 10 minit, 1 jam... 2 jam, tapi dia tak keluaq2 bangunan. Semua org mula risau. Depa buat keputusan utk periksa, dimanakah Anwar. Tingkat Pertama tak dak, kedua tak dak, kesepuluh pun tak dak. Last2 sampai tingkat 25 pun Anwar tak dak. DIMANAKAH ANWAR??? Semus org tercarik2. Last2 si Rafizi yg dilantik jd pengadil memberi cadangan utk naik ke bumbung bangunan. Tepat spt di jangka, Anwar tgh tersandaq kat tangki ayaq sambil tangannya mengocak2 anunya....RUPANYA TGH MELACAP TAK ABIS LAGI....HEHEHE

atok ko berkata...

lama tak jengah ke blog ni, sangkakan dh terdetik hati nk buat baik n berlaku jujur ke, maklum la dh pegi haji. tapi rupa2nya kepala penuh tahi jugak ye..