Isnin, Jun 24, 2013

Lembu di luar percaya


Kesian dipanggil lembu...





















Kalau pakai otak sedikit, mesti sedar kena tipu pasal 60,000 pengundi palsu Bangla Desh, Blackout yang tak wujud, undi popular yang hanya untuk sistem politik Amerika, petisyen yang tak seberapa dan akan kalah, dan tuntutan tiga mahu Pengerusi SPR dan Timbalan undur, tanding balik kawasan Pakatan kalah serta tidak mahu persempadanan semula.

Samalah yang mahu lakukan transformasi politik untuk jadikan BN satu parti dan nak letakkan SPR bawah Parlimen .

Wow! Orang pakai otak balik biznes unta

4 ulasan:

Quantum Metal Consultant berkata...

A: Hang sakan gelak bila bini tak dak..

Tok Mudim berkata...

Lembu keldai punya susu....
Al juburi jugak dapat nama deyy

Tanpa Nama berkata...

Yang ramai2 tu bukan lembu TAPI kesemuanya anda Anjing Suruhan yang di Import dari Parti Anjing Suruhan.....buktinya mereka akan sentiasa menyalak dan menjilat sehingga keluar air liur...

Tanpa Nama berkata...

Yg saya paling sedih tuan husin d jln tar ramai sudah peniaga2 melayu. Apabila mereka membuat perhimpunan d sana tersangkut periok nasi sebangsa seagama sendiri saya teramat benci taktic lahanat ketua mereka . Mata pencarian taxi mcm mana pula!i!!! Lagi paling sedih salah sorang dari mereka adik saya. Klau bercakap pasal agama mengalahkan ustaz kazim. Nak kerja tak nak kerja ikut suka klau memaki kami dan ibu lidah ikut iblis. Pengikut tegar parti ajaran syiah. (PAS)