Sabtu, Mei 24, 2014

Si PANDA yang mata lebam


Hehehe .... apa bendalah isunya dengan Panda Diplomacy dan tarikan untuk Zoo Negara?




Wow! Setiap jualan boleh dijual kembali

11 ulasan:

DATUK HUSIN LEMPANGAN berkata...

BANYAK SANGAT SYARAT KALAU NAK KOMEN KAT BLOG KAU NI, BUAT ORANG MENYAMPAH JER! LAIN KALI DISABLE KAN JER COLUMN COMMENT NIE. WAHAI HUSIN KENA LEMPANG.. FAHAM!!

kluangman berkata...

di blog husin, postingnya dah cukup rasa, seenak lempoyang..

komen sikit2 pun kira dah ok..lukisan menceritakan seribu perkara.

Awanama berkata...

Panda guna duit rakyat. Pelacur duit sendiri.

bodoh dan CELAKA UMNO. UMNO CELAKA.MELAYU UMNO CELAKA.

MELAYU UMNOMAKANTAHIK BABI LAGI BAGUS. BODOH

Awanama berkata...

wakakakakkakka

Kos menternak lembu UMNO RM250 juta. Siap dgn kondo kat Singapore untuk menternak bini kedua.

Unta dah kena penyakit MERS kat Arab Saudi.

Jauhi peniaga dan pedagang unta kalau tak hendak jatuh sakit mampos.

Awanama berkata...

Lawak tahun 60an. Awas jangan dibawa ke Maharaja lawak tiada markah tiada nilai.

Awanama berkata...

Mana tau pakai duit sendiri....?Pelacur pun sponsor... Markup harga projek nak cover kos keraian... Ha Ha Ha...demi aku sorang...

Awanama berkata...

terbaik Sin... banyak pulak puak babi2 bagi komen kali ni...

Awanama berkata...

Komenter ke 3 nie kalu cinapig yang kata aku ok je...tapi kalu org melayu ckp begitu aku sunat punai dia pakai pengasah pensil.

Awanama berkata...

Komenter ke 3 nie kalu cinapig yang kata aku ok je...tapi kalu org melayu ckp begitu aku sunat punai dia pakai pengasah pensil.

Awanama berkata...

Komenter ke 3 nie kalu cinapig yang kata aku ok je...tapi kalu org melayu ckp begitu aku sunat punai dia pakai pengasah pensil.

Longchepoh berkata...

Yang kat bawah tu kalu buat poster besar mesti terbeliak mata puak puak tu punya. Kalau depa terjun dalam kolam mesti nampak asap macam kuali panas dijirus air. Keh keh keh. Tabik sama Husin Lempoyang