Ahad, Jun 01, 2014

SMS dari Dyana


Saya tahu PAS telah boikot saya.

Presiden PAS sengaja terbang ke Istanbul sama mcm PRK Kajang dia lari ke Vietnam.

Saya tak bertanggungjawab menyebabkan dia sakit. Dia yang jeling-jeling kat saya. Bukan saya.

Saya juga tahu Nurul Izzah langsung tak bantu saya. Bapa dia, Anwar pun lari sepanjang hari ini.

Saya sangat sedih atas kekalahan ini. Kalau ada sesiapa nak pinang saya sekarang, saya akan terus terima.

Janji dia sedia bantu bayar hutang-hutang PRK Teluk Intan.

Dyana

25 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tang pinang tu aku ok sin,
Tang bayar hutang tu yang k.o

Tanpa Nama berkata...

Husin...aku sanggup jadi laki dia sin

Tanpa Nama berkata...

Tanam pinang rapat-rapat,
Supaya puyuh tak dapat lari,
Pinang Dyana kompem dapat,
Masalahnya hutang dia kena sekali.

Tanpa Nama berkata...

Berapa ongkos hantaran? Komisen 10% untuk Bang Usin jika jadi.

Orang Kaya Al Buaya Teluk Intan, Congostan

Tanpa Nama berkata...

Pinang betina buat ration spare tyre ok tapi buat bini si Pembelot tak sedar ni seliseh malaikat 44!!!

Aku syor betina ni jadi teman Ranjang Anwar dan Babi2 DAP cari makan pon baik arh!!!

warisantmk berkata...

Tak kan le bekas Kit Siang you all masih ada selera...

Semut Hitam berkata...

Sin... kalau aku, tak nak der masuk meminang Si Gundik Kit Siang ni... baik aku sambar Si Bakal Janda anak Si Ketua Penipu tu... dah tentu - tentu dia ahli Parlimen... Kalau dengan Si Gundik Kit Siang ni nanti, nak kena jaga Si Kit Siang tu sekali... tak pasal - pasal je aku bermadu pulak dengan orang tua tu!!!

Ps: Masukkan blog aku dalam senarai bloglist ko sekali Sin... jangan lupa plak... hehehe...

The Unspinners berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
The Unspinners berkata...

Kasi saya pinang

Tanpa Nama berkata...

Kalau jadi sugarbabe aku, dia nak consider tak?
Aku bagi dia coklat Hersheys ganti Cadbury :-)

DatoK

Tanpa Nama berkata...

Pak Sin..
Orait.. Agak2 brape hutsng dia...? Offset dgn duit hantaran ok tak...?

kluangman berkata...

Kita jangan perbesarkan kemaluan dyana.

kluangman berkata...

Kita jangan perbesarkan kemaluan dyana.

Tanpa Nama berkata...

Kluangman,
Besar mana dah kemaluan Dyana?

Tanpa Nama berkata...

Betina cam ni tak boleh buat bini, sin.Buat pelapik boleh lah.Itu pun aku rase barang tak berapa best lah.Cam longkang sumbat aje....

Tanpa Nama berkata...

Pinang apa benda sin,aku tengok mak dia asyik ikut aje ! lepas tu nak tumpang semangkok , mampui camni .

Tanpa Nama berkata...

Kawan kawan kita ni bila komen mcm tak ada agama....nampak ke si dyana tu buat benda2 haram tu....jgn campak kan diri dlm neraka...berfikir sebelum berkata...saya bukan menyebelahi nya...tapi klu tak sahih lebih baik diam..

Tanpa Nama berkata...

Ada puak2 kaki tino marah lah pulak...

Bak kata pantun org dulu2...

Buai laju2,
Sampai pucuk ara,
Apa dalam serban,
Sedozen pil Vimax!

Tanpa Nama berkata...

Betul betul betul...

Bende yang tak sahih buat maksiat ni tak usah le pi mengata...

Jenuh nak minta maaf nanti.

Tapi yang aku tahu... dia ni tak sokong hudud and bukak aurat. Dan lagi penyokong Kafir yang buat huru hara kat negara.

Dyana dan maknya Yammy... bertaubat le sebelum terlambat. Maut tak kenal usia...

jebat berkata...



Salamt takzim tuan haji,


Kalau saya lah tuan haji say kena fikir banyak kali dulu.


Mengikut kata orang tua tua seorang DARA yang jadi MANGSA ketika dia tidak sedar, kita tak tau tahap KEROSAKAN yang di alami nya.

Mungkian si PEMANGSA itu melepskan geram nya semau nya saja, tanpa mengira akibat nya.

Berbeza yang jadi mangsa
ketika dia sedar.

Sebab itu saya perpandapat.

LEBEH BAIK CARI YANG LAIN !!

Yang masih ORI

Atau Janda yang rasmi !!


Wallahuakalm !!

berasiam berkata...

ketua pemuda ipoh barat mungkin berminat kat dyana tu sin. biarlah anak mat shibi tu pinang dia. takde masalah pakej dengan hutang sekali kot. nak balik kg pun senang, sehala jer. takdelah berbalah masa raya. untung-untung dyana dapat jadi ketua puteri umno sana, meneruskan legasi yammy.

Tanpa Nama berkata...

Wa Hai! Macan di India janganlah beranak perempuan. Beranak perempuan dalam dunia ini ta bolih hidup tanpa lelaki belakangny. Bukan cakap orang barat "belakang tiap tiap lelaki yang berjaya ada se orang oerempuan.

Kita lelaki ini datang dari perempuan.Cakap cakap mesti jaga jaga. Kita semua ada emak,anak perempuan adik perempuan dan isteri. Cakap cakap jangan jadi sudu lebeh dari kuah.

bRAVEhEART berkata...

Cheh! Dia pun ada sms aku juga... tp lain ayatnya.. apa2 pun Tn Haji Usin tetap steady dan mantap...

Tanpa Nama berkata...

Emmmm.!..beginilah...encik hussin chek dulu berapa hutang si dyana tu dan en.hussin tolong bayar dululah...dan lepas tu aku minta encik hussin tolong pinangkan dyana untuk aku...lepas nikah nanti aku bayarlah duit encik hussin tu...

Tanpa Nama berkata...

Orang yang berani memfitnah nampak sgt x ingt pasal mati dan tak ingat pesan rasulullah.jadi xpyh la nk tunjuk baik dgn nk mburukkn org lain.ntah2 yg memfitnah tu lagi truk&adik beradik perempuannya lg teruk.bawak2la insaf wahai sang pengumpat&pemfitnah.