Ahad, Julai 20, 2014

Lebih teruk dari Sadiq Sigaraga dijual anak menantu


Si Bapak penipu sudah kahwinkan anak untuk dijual menantu di kemudian hari. Rupanya bapak menantu yang kena jual.

Kali ini ada kisah lebih teruk. Si Bapak atau untuk kes ini, dikira emah sudah bela si anak hingga kini jadi kuat. Si anak bukan saja menderhaka tapi senang-senang si anak tidak amil peduli hingga si emak tidak bleh kata.

Oh ... ini bukan bawang merah bawah putih. Atau cerita si Tanggang. Anak ku Sazali pun bukan. Ini cerita betul-betul ....


Ini yang Galloway terangkan:


Bagi kaki putarbelit, cara Galloway serangkan begini:


Wow! Yahudi bukan saja zalim tapi putarbelit

4 ulasan:

berasiam berkata...

sejarah israel tercatat dalam Qur'an yang banyak orang baca dalam bulan posa ni. itulah sejarah sebenar sebab Qur'an tak silap dan tidak tipu.

sejarah tanah melayu pun prang suka putar belit. konon hanya orang asli yang layak digelar penghuni asal tanah ini. yang lain2 tu dikira sama taraf sebagai pendatang. tidak hairan kalau makin ramai anak muda melayu yang sudah hilang jatidiri kerana tidak jelas sejarah bangsanya sendiri. generasi inilah yang bangga mengaku mereka juga pendatang ke tanah melayu. mereka inilah yang suka menjadi anggota parti pendatang kerana menyangka mereka sama taraf.

memang sejarah sesuatu yang selalu diputarbelitkan. bukan yahudi sahaja putar belitkan sejarah, di malaysia pun ramai yang buat perkara serupa. semuanya untuk kepentingan sendiri.

Tanpa Nama berkata...

Pemimpin-pemimpin Melayu BN dan Pakatan seolah-olah nak jual Melayu semua sebagai hamba untuk bangsa asing, sejarah pun ada kata Melayu jadi tali barut British, Jepun dan lain-lain.

Tanpa Nama berkata...

Betul dua dua parti sama saja.... yang rugi orang melayu.

Tanpa Nama berkata...

Hapuskan sekolah vernakular. Tiada sekolah serupa ini dalam donia kecuali mesia. Kembalikan nama persekutuan tanah melayu. ....dari cicit2 punya cicit2 hang jebat