Rabu, Oktober 29, 2014

Ramai layak jadi hakim kerana Anwar luar tabii


Husin berterima kasih dan kagum kehebatan Dato Seri Anwar Ibrahim.

Akibat kegiatan luar tabii beliau ditangkap dan dihadapkan kemuka pengadilan, beliau telah mengangkat rakan Husin, blogger Azmi APA menjadi Hakim Mahkamah Persekutuan.

Tahniah buat Azmi.

Hasil bantuan Anwar, Azmi yang hanya lulusan Holiday Inn dan ramai kini layak memgang jawatan hakim.


Bukan itu saja, ramai orang-orang muda turut mendapat peningkatkan martabat dari budak tepi jalan tak ada kerja ke HAKIM NEGARA.


Malah kanak-kanak pun layak jadi hakim.

Ini sesuatu yang Barisan Nasional tidak upaya lakukan selama lebih 55 tahun memerintah dan mentadbir negara.

Wow! Anwar memang maha handal jual orang

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Angkat pemimpin luar tabi'e, habis semua jadi luar tabi'e.

Tanpa Nama berkata...

Mulai dari semalam jika ada yang tanya aku kerja apa..... aku tanpa segan silu lagi aku akan cakap kerja aku adalah HAKIM. Terima kasih anwar al-juburi.... korang ada ke???

Tanpa Nama berkata...

aku nak jadi ketua hakim negara.
aku gila kuasa.
sama macam Brader Anwar Bin Ibrahim

Tanpa Nama berkata...

Mana hebatnya Akta Perhimpunan Aman? Mengantikan Sek 27 akta Polis..budak kecil, warga asing x d benarkan tpi mcm x Ada kesalahan pun..semuanya da halal..ke