Ahad, Mac 01, 2015

Nurul sajalah minum teh dengan Sultan Melaka


Pak Aji Husin kesian pulak tengok YB Nurul ke sana ke mari kendung anak ke istana, ke mahkamah dan ke ceramah.

Pasti ada yang dia mahu jatuh simpati tengok seorang ibu tunggal jaga anak, mengurus kawasan sebagai wakil rakyat dan nak juangkan si ayah yang faham-faham saja.


Bersungguh si Nurul nak ayahnya bebas hingga dia menuntut agar dibenarkan ayah ke parlimen untuk minum teh dengan DYMM Seri Paduka Agong.

Pak Aji Husin kesian tapi Nurul kena pasrah pada ketentuan Illahi dan undamg-undang. Sudah masa untuk Nurul "move forward" dan fikir tentang diri dan keluarga.


Namun, maksud Pak Aji Husin bukanlah dia tu tapi fikirkan seseorang yang lebih stabil dan bermasa depan.


Bukankah ada yang sudah menyuarakan hasrat? Maka, elok Nurul terima cadangan Facebooker dan bekas ahli politik S46, Roslan Latif untuk Nurul minum teh saja dengan Sultan Melaka tu.


Pak Aji Husin kau hanya nak lihat kau bahagia saja. Nak tolong tapi Mak Aji kau tak kasi...

Wow! Malam ni tidor di kandang unta

8 ulasan:

Wak Radin berkata...

Hehehe ... wak radin pun nak minum teh dan sop lidah ngan nurul. Saya pun darah raja ... raja jowo.

Tanpa Nama berkata...

Setulus hati saya,saya rasa kesihan dan sedih melihat keadaan keluarga Anuar ini sekarang,Mereka seakan akan menjadi peminta sedekah meminta simpati rakyat sehingga ke tahap manjatuhkan maruah.Mana pergi Panglimax y gagah berani yg menggelilingi Anuar sebelum beliau disumbat.Untuk WAWI dan keluarga terima lah hakikat dan pasrahlah,tiapx perkara yang berlaku ada hikmahnya.

Tanpa Nama berkata...

"Pak Aji Husin kau hanya nak lihat kau bahagia saja. Nak tolong tapi Mak Aji kau tak kasi..."

Sin, teruskan aje ... lebih mudah minta maaf dari minta izin dari Mak Aji ... he ... x3!

aji dam

Tanpa Nama berkata...

Mak Haji sayangkan HL. Cinta nya cinta sejati bukan macam nurul yg sanggup buat APA saja utk memenuhi niatnya.

Unknown berkata...

Salam. Mohon izin Blog ini dipautkan ke spotthebloggers.blogspot.com .Sila email kepada spotthebloggers@gmail.com sekiranya tn membantah. TQVM

bRAVEhEART berkata...

Abang Aji Husin, boleh tak jangan kaitkan cerita Nurul ni... hati saya dh jatuh kepada janda muda ni... hahaha

IBU RISKA berkata...


Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

IBU RISKA berkata...


Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI