Selasa, Mac 10, 2015

Sah rumah calun PAS tiada Astro


Melihat profil calun PAS untuk PRK Cempaka, nampak macam calun biasa PAS. Calun dipilih dari aktivis dan penyokong setia PAS. Hidupnya diberikan sepenuh dedikasi untuk PAS.


Melihat profil peribadinya, ada satu kehebatan pada latarbelakangnya. Pada umur 42 tahun, ada anak 7 orang.

Cuma Husin bertanya satu saja: rumah dia tiada Astro ke? Bukan apa, takut tak ikuti perkembangan dunia. Balik ceramah PAS, terus masuk tidor.

Ikutkan Husin, baik pilih calun bebas...



Wow! Calun bebas akan bebas bersuara

12 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Calun bebas manasatu?

Tanpa Nama berkata...

Hmmm ... Zaid Ibrahim pun dah kata akan bantu calon bebas ...

EVLee

Tanpa Nama berkata...

Saya soking calun perkasa. Bebas bersuara!!!!

Bingai @ Bangang berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Bingai @ Bangang berkata...

Sin,
ASTRO pun dah nak melingkup bila RTM digital mula siaran. hik hik hik

Artis - Tak Apalah Farid. Bukan kau sorang jer.

Tanpa Nama berkata...

Kisah Kedai Nasi Lemak.

Ada tiga kedai Nasi Lemak yang dah beroperasi sekian lamanya. Satu jual Nasi Lemak Ayam Rempah, satu jual Nasi Lemak Rending Babi dan yang stu lagi tu Nasi Lemak Sup Bontot. Setiap kedai ada loyal customer/peminat/fan club mereka sendiri. Sampai ada peminat tegar yang sanggup guling2 nak menegakkan yang Nasi Lemak ia paling sedap dan best…

Pada satu ketika, ketua peminat2 nasi lemak dari kedai2 berasingan ni telah mewartakan yang memakan Nasi Lemak di 2 kedai yang lain ni halal. Maka mulalah mereka mencuba rasa nasi lemak di-antara ketiga2 kedai ni. Ada ramai yang dah mula suka makan nasi lemak Rendang babi, ada yang suka sup bontot. Tapi tak berapa ramai peminat kedai2 lain ni yang suka makan nasi Lemak Ayam Rempah.

Selepas merasa Nasi Lemak lauk tambah lain, ada gerombolan perminat2 ini yang memaksa kedai Nasi Lemak Ayam Rempah tu tukar menu mereka kepada menu Nasi Lemak Rendang Babi dan Sup Bontot. Maka bergaduhlah sesama Fan Club Nasi Lemak Ayam Rempah ni tentang menu yang mereka patut kekalkan. Ada yang nak kekalkan Ayam rempah, dan ada pulak yang nak tukar menu kepada Rendang babi dan Sup bontot.

Walahal… kalau ko nak makan Nasi Lemak Rendang Babi atau Nasi Lemak Sup Bontot, ko pegi je lah kat kedai lain tu. Jangan lah nak menyemak nak tukar menu kedai Nasi lemak Ayam Rempah ni…

azman berkata...

Assalamualaikum wbt sein..

Aku tau la selera aku, yang ko nak berbelit belit tu ape ke hei?..

Sampai Nasik lemak kegemaran aku pon ko nak sentuh, ini sudah lebey?...

Aku nak bagitahu kat ko, "bulan tak akan jatuh keriba", jika engkau dok puja sampai mati,tanpa usaha..nak panjat ke atau nak jolok ke...hahahahaha

Tanpa Nama berkata...

Saya sokong calon sex bebas.....nama dia abe Non.Nanti bila dia bebas.......baru hampa tau.

Tanpa Nama berkata...

Abe non cari hang dulu. Hang pon tahu apa abe non inginkan.Sediakan lah..

IBU PUSPITA berkata...


Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

IBU PUSPITA berkata...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

IBU PUSPITA berkata...


Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI