Isnin, September 14, 2009

Diam aja ... puasa gut?


Bagan Pinang akan datang. Penamaaan calum pada Oktober 3hb. Undi 11hb.

Sunyi nampaknya. Ada orang belum lagi buat kenyataan. Mana dia punya cakap-cakap yang meraban dan menyakitkan hati.

Selalu dilakukan untuk tarik kritikan supaya dirinya dihentam habis-habisan. Lepas tu orang marah, dia dihentam. Ada yang kesian. Ada yang geram. Dapat mereka undi.

Kenapa diam sekarang? Betul-betul hairan. Ustaz kata bukan puasa ada makhluk yang kena ikat. Tak tau pulak kena ikat.

Tunggu lepas bulan puasa baru makhluk itu bercakap ...

4 ulasan:

red rooster berkata...

pasai bulan posa la tu tak leh nak kata sapa isle sapa tok isle....

Awanama berkata...

Nampaknya ramai tak faham?
Nampaknya ramai tak mahu 'get involve'?
Nampaknya ramai dah tahu perangai dia......
Buah dadu yang dilempar kali ni tak ada yang mahu berjudi.....

**Alsuburi....

Awanama berkata...

ayyoyo..... ini sami manyak terok woooo..... lagi teruk pada beroookkk.... dia mau kena taruuuk.... kita taruk dia sampai jadi jeruuukkk.... biar orang lain dah tak kemaruuukkkkk.....

N.ajis berkata...

ya lah kan, senyap dan sunyi je si tua kutuk tu kan?

Takde fatwa sesat pun dikatanya, betullah agaknya dia sedang dirantai gut...ekekekekeke