Jumaat, Mei 28, 2010

Azmin, Tian Chua, Eli dan Theresa naik keretapi


Azmin Ali, Tian Chua, Elizabeth WOng dan Theresa Kok ada urusan untuk ke Switzerland.

Mereka naik keretapi bersama-sama. Di Geneva nanti, Azmin, Tian Chua dan Eli adalah urusan Bank untuk PKR. Nak keluarkan duit Soros kot?

Theresa pula akan berhenti di salah satu stesyen dan tukar keretapi lain ke Zurich bagi urusan peribadi Lim Kit Siang dan Guan Eng. Mesti urusan Bank lah kalau ke Switzerland.

Sistem keretapi Swiss kena melalui banyak terowong yang panjang kerana banyak gunung ganang.

Mereka yang pertama kali ke Switzerland terkejut pertama kali keretapi melalui satu terowong kerana dalam keretapi terus menjadi gelap.

Masa dalam gelap tu, tiba-tiba terdengar bunyi ciuman diikuti dengan bunyi tamparan yang kuat.

Keretapi keluar dari terowong. Kedua perempuan dan Azmin kehairanan. Tian Chua kelihatan sedang membongkok memegang mukanya, yang kelihatan kemerahan dari satu tamparan.

Tapi masing-masing tidak mahu bersuara apa-apa. Tahu sama tahu sajalah.

Theresa terfikir, "Orang-orang PKR ni mesti tergilakan Eli Wong. Tian Chua mesti nak cuba cium Eli Wong. Padan muka dia kena tampar. Itu yang aku pilih boifren India. Pemuda Cina tak sabar-sabar, rakus."

Eli Wong lain pula berfikir, "Tian Chua mesti cuba nak cium aku tapi tercium Theresa. Kesian kena penampar. Peristiwa Taiwan dah habislah. Move on la ..."

Tian Chua turut berfikir, "Sialanlah si Azmin. Aku nak try, dia pun nak try cium Eli. Tapi Eli ingat aku dan terus saja main tampar."

Azmin punya fikiran, "Kalau keretapi ini masuk lagi terowong, aku nak buat lagi suara ciuman dan tampar si Little Napolean, Tian Chua ... Kau atur si gagap kacau rancangan aku nak jadi Timbalan, ye."

8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

mula mula aku ingatkan Tian Chua kena tempeleng sebab dia cium Azmin.....

apa lah kau Usin

Mits berkata...

terer azmin tu rupanya.

Tanpa Nama berkata...

sin, kau pun tahu boifren theresa tu sankara nair ...

Tanpa Nama berkata...

Sedap cerita naik keretapi,mcm cerita hindi..hero dan heroin hebat dan tersohor.Bijak orang PR sebab pandai simpan rahsia peribadi,pantang ada peluang.Theresa menyahut seruan 1Malaysia kerana itu pilih boyfriend India..anak nanti sebijik mcm melayu..hahaha

Tanpa Nama berkata...

Sin,
dalam masyarakat Cina, wanita andartu yang dah lebih 40 tahun selalunya dah reject habis. Janda pun Susah laku. Tambah yang terdedah teruk tu. Orang Cina cakap 'Yin & Yang' dah tak balance. Dalam gelap batang warna apa pun tak nampak. Tale saja dah. Si Hannah Subang, Cheong Eng Penang semua jenis FBI ( Fuck by Indian ).
Semua member Fuckatan Rakyat

jebat berkata...

Sin,

Simpanlah eritamu dalam almari.
Kelurkan cerita ABU NAWAS MODEN. Itu lebih baik dan menarik.

Tanpa Nama berkata...

cerita pukibumno yang tak masuk akal!

jahanamlah anda yang kurang bertamadun dan tak sembahyang dan beriman!

Sembahyanglah sebelum anda disembahyangkan!

Anak cucu anda melihat perangai kolot dan jijik pun muak!

orang kurang beriman dan sembahyang, berfikiran jahil dan jijik!

Tanpa Nama berkata...

Tak payah cerita Swiss.
Cerita pi Taiwan dulu pun tak tuntas. Tian Chua dengan Eli bukai main seronok lagi.Baru puak yang pi tu tahu Eli dan Tian Chua adalah pasangan... patut le....... banyak buang bayi sekarang...tukang ajaq ada....tok husin...