Ahad, Mei 30, 2010

Sukarelawan untuk Sekretariat

Pemuda PKR syor tubuh Sekretariat Keadilan bela Anwar

KOTA BARU, 27 Mei — Angkatan Muda Keadilan (AMK) dijangka membincangkan idea penubuhan Sekretariat Keadilan Untuk Anwar — platform membolehkan pelbagai pihak dalam dan luar Parti Keadilan Rakyat (PKR) menyokong usaha membela Ketua Umum Pakatan Rakyat yang berhadapan dengan serangan secara berterusan.

Idea penubuhan sekretariat ini dijangka dibincangkan oleh AMK pada mesyuarat tahunannya esok.

“Saya akan melontarkan idea ini untuk mendapat pandangan perwakilan AMK,” kata Ketuanya, Shamsul Iskandar Mohd Akin kepada The Malaysian Insider.

“Kami memerlukan sokongan orang dalam parti dan juga luar parti agar memainkan peranan secara berkesan dengan memberi sokongan ke atas usaha-usaha yang diambil bagi menyokong perjuangan membela Datuk Seri Anwar,” kata beliau dengan merujuk serangan bertubi-tubi ke atas Anwar dan juga kes liwat kedua yang dihadapinya sekarang.

Shamsul Iskandar berkata, dengan adanya sekretariat rasmi ini orang perseorangan dan pertubuhan bukan kerajaan boleh menyumbang kepada usaha seumpama itu. ...
Orang beritahu Husin bahawa Shamsul sudah kebas duit kempen tapi sabotaj kempen Zaid Ibrahim di Hulu Selangor. Nampaknya duit itu bakal biayai Sekretariat bela Anwar. Ada banyak sukarelawan yang boleh bantu ...



Chief sukarelawannya Nyah ... mestilah ...


Sukma Darmawan ... alah cutenya...

Dia yang hebat perangkap Azizan dan atur-atur pondan-pondan di City Square untuk di Sheikh kan.

18 ulasan:

Husin Al Kebab berkata...

sebenarnya kawan kesian kat lu bro takde orang nak ulas lu punya cerita..so kawan nak kasik tau kenapa lu punya blog tak sehebat blog lain..sebab lu punya blog fakta mengarut..takde point..nak berblog kena cerdik bro..zaman husin lempoyang boleh la lu temberang sana sini...karang husin lempoyang jadi husin tempoyak lak..he he he

Jiwa Kacau berkata...

Husin lu boleh update pasai itu Azizan, apa dia bikin sekarang.

Quantum Metal Consultant berkata...

Sin, nampaknya sukarelawan bukan sahaja setakat di Sekretariat tetapi melimpah ruah dalam blog ni cuma tak tahu cute atau tidak macam Sukma.

Tanpa Nama berkata...

2 kes Mokhtar dah masuk court.

kes panjat lubang Nonoq ... dah settle ... dah pun sah bergelar suami-isteri ... tetamu happy dapat makan nasi minyak.

kes kongkek lubang jubur jantan ... bila nak settle da ! ... takkan karipap je.

jebat berkata...

Sin,

Boleh bla la lu sin,
Aku nak cuti panjang... dari blog hang ...
he he he he

marilyn berkata...

salam....

aku rasa smacam je sejak baca 2-3 posting husin kebelakangan ni.mcm bukan husin yg menulisnya....

apa pendapat korg?

Syeikh Bulbusi berkata...

Alahai! Sin anggap Si Sukma Darmawan tu "cute". Syeikh Bulbusi skang suspek Sin ni yang pondan. Wah! Boleh tahan juga Sin simpan gambar-gambar pondan pondan Melesia. Ni bukan taraf peminat lagi, tapi tanda jelas yang Sin juga peserta. AstaghfirulLah!

Tanpa Nama berkata...

Itulah balasan nya kalau ashik nak jatuhkan orang saja, dengan kehendak Allah segala Tohmahan, Asutan dan Fitnah itu jatuh balek keatas orang yang membuatnya...rasakan lah!

Blok HL sabenarnya adalah satu Blog yang hambar , tiada ada apa maklumat yang bernas dan berguna. kesimpulan nya Blok HL adalah satu Blok yang tak bermakna...kosong dan hampas..

Komen yang bakal kena delete..

me berkata...

apa nie.. dah abis idea ka..?
dah mcm blog budak darjah 6 aja ..
sudah la baik kau delete aja blog kau ini ....

aku dan fikiranku berkata...

at least Husin ada blog dan ada cerita yg menghiburkan dan jugak dia post jugak komen2 korang, ada blogger tu, dah lah tak update dia punya blog, kita komen pun , tak post.

pigi dahhh... pada mereka2 yg kutuk Husin....

Husin, you're still my favourite blogger.....

jelitawan01 berkata...

husin ni idea mengarut dia power kelassssssssss gitu..kalu jadi cekgu kompom cekgu lain pindah sekolah..semua murid nak dia sorang ngajor..sin kalu pilihanraya laie skali ko tanding kompom aku undi kau tak pun aku tolong kempen...ko buat citer macam Hikayat Merung Mahawangsa la...tak jemu baca..dah banyak blogserius...letih nak pk..keep it up sin..sesekali ko kutuk lak rosmah..idung dia tu pelik banyak suntik colagen tau..ikut pendapat ramai macam idung imau,.

Tanpa Nama berkata...

Ini tengah bebenor nak sokong nih. Sokong cepat jadi banduan bolehlah.Jangankan yg cute,muka pecah pintu pun dijoloknya. Janji
je yu bo = JUBO. Macam ini punya makhlok nak diagongkan. Otak taik.

fans blog berkata...

budus la orang2 yang dengki dengan blog usin ni. blog ni buat satira pasal politik, lantak la nak mengarut ke idak. orang baca buat hiburan saja. tak suka takyah baca. jangan masuk pun kalau dah meluat sangat. akai ada ka?

Zairul berkata...

Sin,

Teruskan apa yang ko tgh buat ni sin. Aku selalu tertunggu2 posting baru ko. Sentiasa menarik. Tak macam blog org lain. Stylee!!

Tanpa Nama berkata...

padamje blog bodoh ni.

Tanpa Nama berkata...

husim lempang dengan papukari bloggers gemok yg dipandang hina oleh masyarakat am dan penuh dgn kebenciaan.

mattrahman berkata...

caya pak sin...kelaka..bogel kan si anal war wal jubs neh

dari peminat num 1....

Jebon007 berkata...

Bedal aja Sin..anggap aja suara sumbang tu macam budak kelas Tadika. Dia orang tau baca dan kutuk aja tapi tak tau apa yang tersurat dan tersurat. Aku baca komen dia orang terhadap blog ni pun tak ada ayat powerrrrrrrr so peduli apa dengan dia orang Sin.
Aku sokong blog kau Sin!!!!!!