Ahad, Februari 13, 2011

MC diperlukan tapi bukan untuk suami Cikgu Mala


Bukan bukan bukan ...

... bukan Makrof, suami Cikgu Mala yang perlukan

... bukan juga bakal isteri atau suami calun PAS di Merlimau mahu ambil cuti untuk kempen Merlimau yang bermula pada Mac 23hb.

... bukan mereka semua itu.
Anwar Ibrahim yang memerlukan MC untuk tidak hadhir ke Mahkamah besuk. Dia baru "pulang" dan terlalu penat untuk hadhirkan diri.

Diikutkan dia telah "lari" ke New York untuk menghadhiri satu Seminar. Satu Seminar lain di Malaysia telah dibatalkan.

Katanya Anwar sudah kata dia akan dilanggar dalam satu kemalangan yang dirancang. Itulah bakal alasan dan sandiwara Anwar untul lari ke Turki atau Australia.

Adakah Anwar akan muncul di mahkamah besuk atau tidak? Jika bukan dengan kemalangan, apakah sandiwara Anwar untuk jadi alasan lari meninggalkan negara?

Di New York, Anwar sudah kata dia ada pilihan untuk balik atau tidak. Munculkah Anwar besuk di mahkamah?

Apa pun standby MC tu ....

12 ulasan:

Wa CIan Sama lu berkata...

Dari Malaysia Instinct:

Berikut antara senario akan apa yang Anwar mungkin lakukan jika dia didapati bersalah meliwat Saiful Bukhari:

1) Lari ke luar negara....dan rancang demonstrasi dari luar seperti yang dilakukan bekas PM Thailand, Thaksin Sinawatra (seperti yang didakwa Perkasa).

2) Upah kumpulan militan negara jiran untuk serang dirinya tetapi pastikan tak mati atau cedera parah...lepas itu tuduh perbuatan itu adalah usaha kerajaan untuk membunuhnya....

3) Upah kumpulan gangster untuk serangnya...tetapi cubaan dipatahkan oleh pengawal peribadi....sama jugak...tuduh kerajaan punya kerja...

4) Terdesak sangat suruh Wan Azizah atau Nurul menangis mempertahankan dirinya...orang Malaysia terutama orang Melayu cepat sekali lemah jiwa kalau tengok orang menangis mintak simpati.

5) Menyorok di kedutaan Turki...atau mana-mana kedutaan yang mungkin bersimpati dengan dirinya.

6) Mendapatkan suaka politik di Israel

7) Keretanya dilanggar ....kemudian cakap kemalangan itu dirancang oleh kerajaan untuk memastikan dirinya mati dalam kemalangan....

8) Mengeluarkan kata-kata dan ayat-ayat manis yang mencairkan hati rakyat betapa dirinya adalah seorang insan yang telah dipermainkan....dia menjadi mangsa pihak yang cemburu dengan dirinya dan macam-macam lagi dengan harapan rakyat akan bangun merusuh...

Tanpa Nama berkata...

Taktik lari menyorok di kedutaan konon nyawa terancam tak jalan.

Taktik tangguh2 orang dah tahu.

Taktik MC mungkin tak digunakan kerna orang dah boleh baca.

Si tua penagih jubur jantan ni takde pilihan kena guna taktik terakhir. Mamat tua ni akan hilang selamanya tak boleh dikesan lagi kerajaan BN akan difitnah bermacam-macam.

syyhhh!! perlahan-lahan cakap...Anwar Ibrahim nak buang kotek nak ganti dgn cipap nak implan tetek plastik...Anwar Ibrahim nak hilangkan Anwar Ibrahim selamanya ...nak tukar jantina jadi Betina ...syyhh!!

Anwar bontot sanggup tau.

Tanpa Nama berkata...

dia takut nanti ada kulit pisang dilemparkan disekitar mahkamah. nanti tergelincir plak dia lalu masuk perangkap seks.

Tanpa Nama berkata...

Rakyat Tunisia dan Mesir pun tak pakai pilihanraya lagi nak tukar Presiden.Tokoh pejuangan dunia pun lari ke luar negara dulu lari dari rejim negara masing-masing. Pokoknya, ikut sistem tetap kena, jadi lari dari sistem baru jadi macam kancil lari dari perangkap, ini pun tak faham ke?

Rascal

Tanpa Nama berkata...

bawa keta laju-laju speed dalam 220km/j pastu langgar pintu pagar makhamah ... apa jadi ??? bosan dengan citer pengkianat bangsa dan family dia anak beranak semua sama ikut perangai bangau oh bangau ...

Nik Kit War berkata...

Masuk olimpik la, kan dia kuat 'lari'.

Al-JUBIRY berkata...

Aku pun tak tau laa... org macam ni pun ada penyokong. Peguam dan Tok Guru agama pun sokong dia. Pengikut2 bodo dia ni pun masih tak bole fikir. Baik dia pigi ambik MC, 21 hari, lepas tu betul2 dia MC... selamanya! Aman Malaysia.

Tanpa Nama berkata...

Dia lumurkan badan dia ngan KY jelly...polis nak tangkap tak bley..licin macam belut hehehhe

Abdul Wahub berkata...

Assalamualaikum Ya Tuan Husin Lampoyang,

Ente suma jangan la benci orang lebeh-lebeh. Ini atas dunia, kekayaan, kebahagiaan, jodoh, maut semuanya datang dari Tuhan bukannya dari bapak. Mana tahu kalu Allah S.W.T kasi izin sama itu worang jadi ente punya PM..adakah ente suma mau lari over sea? Sendiri mau ingatlah..jangan nanti ente suma besyusyun-syusyun pigi jumpa sama dia kasi offer ente punya bontot! Muahaha..

Tanpa Nama berkata...

kalau Allah nak bagi dia jadi PN...tahun 1997 tu dia dah jadi PM dah.

tapi Allah lebih mengetahui pasai tu malaysia kena krisis kewangan.kalau tidak dah lama kita dipimpin oleh manusia munafik

beratus ribu orang buat solat hajat supaya mahathir ditimpa bala waktu tu.kenapa tak makbul? sendiri mau ingat la

hanya manusia bodoh saja yang tak dapat baca semua tu

Tanpa Nama berkata...

Ramalan anda tidak betul dan tidak menepati. DSAI hadir di mahkamah tanpa sebarang musibah dan alasan diberi seperti diuar-uarkan oleh Sdra.
Sdra harus menerima hakikat tentang perkara ini.

Tanpa Nama berkata...

kita sudah bising baru dia tak banyak kerenah.

kalau tidak dia akan banyak songel di mahkamah