Rabu, Julai 13, 2011

Wan Azizah dilantik Ketua Umum OWC


KUALA LUMPUR Julai 13hb - Kelab Taat Suami atau juga dikenali sebagai Obedient Wife Club (OWC) hari ini mengumumkan Datin Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail sebagai Ketua Umum berkuat kuasa serta mereta.

Demikian di umumkan oleh Hajah Hatijah Aam selaku Presiden Kelab dalam sidang media di Grand Season Hotel Kuala Lumpur semalam. Hatijah, yang lebih dikenali sebagai Ummu Jah, ialah isteri pertama kepada bekas pengasas Arkam, Asyaari Muhammad.

Menurut Hatijah, Dr Wan Azizah menunjukkan ciri-ciri isteri contoh yang sanggup lakukan apa saja demi kebahagiaan suami dan mempertahankan maruah keluarga. Kesabaran beliau menghadapi pelbagai cabaran yang sering memecahbelahkan instutusi keluarga begitu dikagumi.

"Bukan saja diri beliau begitu gigih menghadapi cabaran, Dr Wan Azizah dapat sama-sama menggembelingkan sokongan anak-anak untuk turut sama berbohong untuk tutup salahlaku bapa mereka, " Kata Hatijah.

"Ini penting demi keutuhan institusi keluarga."

Jawatan Ketua Umum Kelab Taat Suami tidak memerlukan Wan Azizah bertanding dalam mana-mana pemilihan parti tetapi tetap kekal sebagai ketua kelab.

Kelab Taat Suami menimbulkan kontroversi baru-baru ini apabila Naib President persatuan, Dr Rohaya Mohamad membuat kenyataan bahwa isteri yang taat dan sedia menjadi pelacur atas katil kepada suami menjanjikan perkahiwnan yang kekal.

Persatuan ini merupakan sebahagian dari Global Ikhwan, sebuah syarikat yang ada hubungkait dengan Al Arqam. Sebelum ini Global Ikhawan dieknali sebagai Rifaqa Corporation.

Global Ikhwan mula diketahui semasa Hatijah mengumumkan Kelab Poligami Ikhawan pada tahun 2009.

Kelab tersebut kini dikenali sebagai Kelab Taat Suami. - Agensi Husin Lempoyang

12 ulasan:

Awanama berkata...

tak heran aku sin....mereka anggap isteri macam pelacur.
pelacur ni biasanya di sebut AYAM.
salah satu dari cabang perniagaan GLOBAL IKHWAN ni ialah membekal ayam segar.
pergi ke jalan besar selayang(dekat pasar borong).lambang arkam tertera kat kedai tu

"peminat ayam danok"

Awanama berkata...

hahahahaaa....biggest joke in the world...hahahahaaa...it should have been the china doll as deputy.

Awanama berkata...

mcm pelik je ayat ni....

"Bukan saja diri beliau begitu gigih menghadapi cabaran, Dr Wan Azizah dapat sama-sama menggembelingkan sokongan anak-anak untuk turut sama berbohong untuk tutup salahlaku bapa mereka, " Kata Hatijah

jadi benarlah selama ni wan jijah bohong tutup salah laku bang nuar.. kantoi ke hapa ni

Awanama berkata...

ada 3 sebab kenapa ante mahu jadi ahli pkr dan pas
1. dapat berbini 4 (umno tak boleh)
2. dapat kahwin lelaki=lelaki (umno tak boleh)
3. dapat melanggan pelacur (umno tak boleh)

sekiranya ada ahli2 umno buat ke3 tiga benda diatas mereka bukan ahli umno yang sah kan sin?

Awanama berkata...

elok sgt la tu jijah jd ketua umum sbb beliau isteri yg paling taat pd suami walaupun suami nafsu syaitan,suami buat apepun xpe sbb taat nnati syurga menunggu..walaupun dlm rumah bertengkar mane kita tahu mgkn dpn mata rakyat laki bini berlakon kerana keluarga penderhaka nie mmg pandai berlakon

presiden kelab taat bini berkata...

sin,

adakah nurul izzah akan mewarisi sifat ibunya yang taat pada suami?

Allahualam.

Awanama berkata...

Siapa yang akan jadi presiden kelab 1bini seumur hidup pulak?

Awanama berkata...

hahaha...dah kena la tu.. esok2 blh la ajak anuar lepak2 kat kelab tu sambil menjamu 'selera' dgn AYAM mentah kat sana. Dulu bini tukar2, skrg blh gilir plak. Opss...pintu depan penuh, msuk pintu blkg pulak la..

azman berkata...

Asalamualaikum sein

anon 4:36

otak anda bergelige..bole buat batu cincin laaaaa

Awanama berkata...

OWC = Otak Wan jijah Cair

Awanama berkata...

siapa lalu sebelah jijah,jgn lupa tgk gaya dia berjalan ya....

Awanama berkata...

she is sweet !