Isnin, Mei 27, 2013

Mana dia bukti? Jawabnya tak ada


Tanya sama Anwar
Mana itu Bangla

Jawapan tidak ada
Dakwat hilang pula


Terang sama Anwar
Langkah tambahan saja

Jawapan tak ada

Tuduh blackout pula

Tanya sama Anwar
Bebal saja percaya 

Jawapan cepat kasi
Sri Serdang kata ada

Beritahu Anwar
Tuduh tipu tunggu 3 minggu?

Jawapan tak ada
Ngaku undi popular

Bohong saja Anwar
9 negeri PR tak popular

Jawapan mesti takda
Nak arah laporan polis seribu
 
Tanya sama Anwar
Dah habis modal ke ?

Wow! Tiada nilai jual orang gila jawatan

5 ulasan:

Awanama berkata...

Wow... Demokrasi termpimpin!!!

- baposukueh? -

Awanama berkata...

dah tak ada bukkti sekarang mereka kata spr tipu dan pengerusi spr patt undur

http://kedahan69ers.com/siri-fitnah-himpunan-blackout-pembangkang-ke-9/

gila ke anwar

jom kita tengok 27 petition

Awanama berkata...

Dari dulu bohong...berpuluh2 kali dah bohong. Kalau masih ada percaya memang bebal tahap gaban lah manusia yg percaya tu. Hari2 bohong... Buka mulut saja bohong... Tension pulak dengan pembohong tegar ni....

Awanama berkata...

sapa lah yang ngajor dia hidup berbohong .

tak kan la mak bapak dia pulak

Awanama berkata...

Pak Husin,

Saya mohon jasa baik Pas Husin supaya membuat kaji selidik moyang DSAI tu sampai cucunya sekali. Siapa pasangan (pasangan lain selakai) mereka supaya menjadi panduan dan teladan rakyat kini. Yg baik kita ikut. Yg tak baik kita tinggalkan.

Mungkin agak berat, tapi dengan kepakaran Pak Husin menjual (apa saja didunia ini) tentu ini perkara enteng sekali.

Yg memohon belas.