Ahad, April 27, 2014

Kereta Obama isi di Caltex

br /> Isi minyak pun tak isi di stesyen Petronas. Obama datang sini mahu Malaysia tandatangan TPPA.

Serupa kita tidak dapat apa-apa dari kedatangan Obama. 

Amerika hanya nak ajak kita untuk sokong dia berperang. Selalunya dia akan cuci tangan dan tinggal. Negara kita hancur terbarai.

Hmmm ... Jangan jual negara kepada sebarang orang

10 ulasan:

Awanama berkata...

Apa kita dapat dengan obama melainkan kesengsaraan dan kesesatan ummah

Awanama berkata...

Apa dah jadi dengan kempen boikot barangan Cinabeng?

Obama boikot barangan Melayu kut.

Tau tak Unta kini sudah ada penyakit macam khinzir dahulu.

Jauhi penternak, penjual, peniaga Unta kalau nak hidup lama.

Awanama berkata...

Alaah kalau PM kita ke negara yg ada Pertonas pun takkan lah ngok sgt nak isi minyak di Shell atau Caltex.. atau mmg pemimpin Malaysia jenis bangga dengan memakai produk luar.

Takpayh nk kutuk sgt pasal Amerika yg hanya datang 48 tahun sekali.. Cina bangsa kiasu pemakan BABI yg setiapa masa berada dlm ekonomi negara kita yg sentiasa cari ruang nak hancurkan Melayu kenapa korang tak kisah???

Obama dtg kita sangka baik.. tp puak2 dajjal Nuar dan Lim DAP yg maha jahat tu apakah kita sudah perangai habis2an?? Mereka tlah hina macam2 yg ada dlm institusi negara.. Obama dtg hina apa?

Jgn terbodoh sgt ikut rentak PAS dan Melayu2 yg bodoh.. depan mata musuh tak nampak.. yg datang sekali sekala pulak nk dipulun lawan.. BODOH..

pelaburan Amerika di Malaysia terutama dlm indutsri elektronik dan pembuatan amat besar.. so halau je lah dirong keluar.. klu dh takut sgt.. jgn jd Melayu bodoh mcm PR.. sentimen mengatasi akal..

kita takut apa..kita teguh dgn Islam dn melayu Insya Allah selamat.. ini ckp berdegar2 tp Cina DAP suap duit bawah meja.. lulus projek itu ini.. org2 UMNO makan jugak.. lepas tu mau ckp pasal ancaman Obama??

bodoh betingkat2...

Awanama berkata...

Apa masalahnye keta Obama isi minyak di Caltex? itu company negara dia. itulah patriotism Presiden Amerika.. berbanding bakal Presiden Malaysia (Nuarbontot)... kalo Najib pegi negara luar yg ada Petronas pun gamak ke dia isi minyak di Shell atau Caltex? lainlah Rosmah.. taste overseas...

Dyll berkata...

Assalam Anon 2.22 PTG. Saya sokong dan setuju sesangat dgn hujah tuan.Hati2 dan intailah "Anai2" yg ada dirumah kita lagi merbahaya.....

Awanama berkata...

Pak Husin demam UNTA ke .....posting pun dah merapu....mungkin dia orang isi minyak kat CALTEX sebab itulah stesen minyak yang paling hampir dengan hotel yang dihinap OBAMA....

Awanama berkata...

Tak yah lah benda kecik ni pun nak di ulas..carilah isu yang lebih besar..

Awanama berkata...

caltex dapat minyak pun dari petronas, jadi obama dgn mat salih2 lain tu dah kena main. hakhakhak

azman berkata...

Assalamualaikum wbt sein..

Obama tu Mr.Presiden, mestilah dia kene tunjuk teladan.

Yang penting, aku nak ramai orang Amerika tahu Malaysia dah maju dan suka barangan Malaysia.

Politik ni, bagi akula kan, orang Malaysia berpolitik masih pecah dan perintah..tak maju maju, sampai bila nak berfikiran terbuka?..

Kalau salah tu terimalah hukuman dengan tangan terbuka..tak gitu sein?.

berasiam berkata...

Pak Haji Hussin patut buka cerita pasal Obama makan durian Musang King sampai kantoi naik Air Force 1. Isi minyak di stesen minyak milik negara sendiri kira biasa jer. Tapi bila Presiden tak tahan godaan durian Musang King, itu cerita luar biasa. Tapi dia beli dari apek jugak, mana Melayu pergi sampai durian tepi jalan pun apek yang berniaga. Semangat Melayu sangatlah.