Khamis, April 25, 2019

Nak jugak tau kat mana Najib curi, rompak dan samun?


Yang dah pasti....



Dulu lain, sekarang lain



Wow! Betoi ka...


3 ulasan:

Awanama berkata...

Sungguh menggairankan. Kenapa lah org melayu bodoh sampai tahap ini. Sehingga negara sendiri diperintah oleh cina kafir yg asalnya pendatang saja. Oh ya,,melayu umno bodoh kerana sanjung mahathir yg berdarah india kerala. Mahathir sebenarnya sangat benci kpd bangsa melayu, terutama raja2 Melayu. Mahathir memperbodoh melayu umno berkurun2 lamanya sehingga berjaya merompak kekayaan negara untk anak2 dsn kroni dia. Itu umno,,yg pas pylak bodoh tak sudah2,,asyik bergaduh dgn umno yg seagama dan satu bangsa. Hingga sanggup bersama kafir dap utk menjatuhkan umno. Akgir sekali, ditendang keluar dap,,tu pun tak sedar2 lagi. Masih nak lawan umno pafa pru14, akgirnya tertiarap keduanya pas dan umno, naik lah cina jadi kerajaan dgn dibantu melayu haprak pan,pkr dan ppbm. Itulah kebodohan politik org melayu terutamanya pas dan umno. Menang sorak, kampung laman tergadai. Sekarang baru nak bersatu, bila cina sudah berkuasa. BODOH ....

Awanama berkata...

Najib jadi MB sejak umur 20an. Kenapa perlu tunggu puluhan tahun untuk merompak? Sedangkan boleh berbuat demikin puluhan tahun dahulu. Tak logik betul menuduh Najib merompak. Tapi yang sudah pasti merompak adalah keluarga Kutty dan MP2 DAP...

cikminah berkata...

Kamu bodoh. Tak perlu dilayan