Sabtu, Julai 14, 2012

Dulu tilam, kini TALAM


Penasihat Ekonomi pandai elak jawab isu tilam, Menteri Besar lah yang jawab isu Talam.

Menteri Besar pula nak dapat khidmat 5 firma perakaunan.

Puh! Guna big 5 accounting firm baru tahu nak jawab?

Ini buat Husin hairan kenapa tidak boleh jawab. Macam mana pihak jemaah exco kerajaan negeri buat keputusan kalau tidak faham hingga tak terjawab? Takkan main ikut setuju tanpa tahu apa sebenarnya yang dipersetujui?

Husin syak ini hanya alasan nak mengelak jawab dan melambat-lambatkan menunggu isu sejuk. Tak apalah, kalau mereka tak mahu jawab, ada blog-blog cuba nak terangkan di sini dan sini.

Agak-agak berapa belanja duit rakyat untuk bayar sampai lima firma perakaunan?





Yang menarik adalah ditukarkan dengan tanah yang bawah air.


Pandai mantan CEO Guthrie berurus niaga ye ...Macam talam dua muka, dikatakan.


Sementara itu, boleh guna untuk tempat mandi santai atas tilam terapung atas air atau boleh guna untuk selesaikan masaalah air di Lembah Kelang. 

Wow! Lagi untung jual orang dari kutip hutang

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Dia tengah sakit gagap sin. Macam mana nak jawap soalan yang bertalu2 tu.

Tanpa Nama berkata...

aku rasa ini angkara punaisihat 1ringgit...khalid ni mangsa je..hehe bertambah gagap le ngko..

Tanpa Nama berkata...

penasihat rm1 mana pandai ekonomi.. bukan mcm dato najib yg grad ekonomi... penasihat rm1 cuma grad sastera.. itu sebab dia pandai berdebat dan tabur janji manis...

p.s: lebih untung jual air lior dari jual kederat untuk tepati janji...

saudagar janji-

Kump. Adik2 Keluar UMNO berkata...

~Zaman Peralihan - Kami Tak KEBULUR dengan Jawatan dalam UMNO ~
1 ~ http://www.tranungkite.net/v11/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=32381
2 ~ http://www.sabahforum.com/forum/sabah-malaysia-international-politics/topic28065.html
3 ~ http://www.utaraonline.net/v4/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=22146
4 ~ http://www.selatanonline.net/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=196#196


5 ~ http://www.detikdaily.net/v6/modules.php?name=Forums&file=viewforum&f=1


~Perhimpunan Agung UMNO - Pemuda Dan Puteri UMNO Menyalak Macam Anjing Gila ~
1 ~ http://www.tranungkite.net/v11/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=32381
2 ~ http://www.sabahforum.com/forum/sabah-malaysia-international-politics/topic28065.html
3 ~ http://www.utaraonline.net/v4/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=22146
4 ~ http://www.selatanonline.net/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=196#196


5 ~ http://www.detikdaily.net/v6/modules.php?name=Forums&file=viewforum&f=1


~Semua Rakyat Malaysia Belum Tahu - Pemimpin2 UMNO Terengganu Terbodoh Sejak Merdeka ~
1 ~ http://www.tranungkite.net/v11/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=32381
2 ~ http://www.sabahforum.com/forum/sabah-malaysia-international-politics/topic28065.html
3 ~ http://www.utaraonline.net/v4/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=22146
4 ~ http://www.selatanonline.net/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=196#196


5 ~ http://www.detikdaily.net/v6/modules.php?name=Forums&file=viewforum&f=1


p/s: Ubahsuai (copy&paste) dari 'Abang Sayang'

pak menakan hang berkata...

hari tu pegi buat haji, kan? tapi awat balik perangai ngalah babi?

Tanpa Nama berkata...

layarilah laman portal web berita yang disediakan PERCUMA tanpa perlu melanggan Freemalaysiakini2 , sebarkan kepada rakan-rakan anda.