Sabtu, Oktober 27, 2012

Mat Sabu lupa satu lagi warna


Mat Sabu nak adakan Perhimpunan BERSIH sebagai petanda kebangkitan rakyat pada awal bulan November.

Peserta diminta datang dalam empat warna. Bukan enam warna untuk mengelak disalah anggap LGBT.

Kuning sebagai lambang perjuangan Bersih untuk pilihanraya bersih. Warna merah lambang tuntutan royalti minyak Kelantan. Hijau sebagai lanbang perjuangan alam sekitar anti Lynas dan anti RAPID Pengerang. Oren lambang anti Felda dan penyenaraian FGVH.

Nampaknya Mat Sabu lupa.

Perjuangan PAS untuk negara Islam dan hukum hudud tiadakah warna?

Wow! Warna wang dari untung jual orang bermacam-macam * Ilham dari Dato Ibrahim Ali

20 ulasan:

kluangman berkata...

dah tahu kalau sekadar satu warna, kuning..boleh kira dng jari maka pelbagai warna boleh menyelamatkan keadaan, hatta kalau lembu Dan kambing melintas pun sudah dikira penyokong. Warna merah melambangkan tuntutan royalti minyak kelantan adalah satu pembohongan fakta kerana menang kelantan tiada hak dari segi undang2, harapan palsu kpd rakyat kelantan, Dan satu penghinaan kpd rakyat kelantan yg cerdik.

Perhimpunan yg dirancang itu merupakan satu risiko kpd mat sabu, jika gagal, dia akan kehilangan jawatan menteri jalanan yg bakal disandangnya Dan jika gagal, petanda pembangkang akan berkubur di pru13

Satu lagi elemahan mat sabu ialah dia sendiri buta warna

Tanpa Nama berkata...

mat sabu patut pakai warna keputihan seperi semen normah yg terlumur dimukanya hingga tak tercuci.

helang berkata...

Warna bilik hotel mat sabun kena tangkap masih lagi menjadi misteri sehingga kini.

Anti Hipokrit berkata...

PAS ... kencing PISS ... keluar nanah PUSS

Taik kucing la PAS dengan perjuangan negara ISlam, hukum hudud dan lain-lain repekan.

Tanpa Nama berkata...

aku dah cakap sin dari dulu lagi..kau cadang kan dgn.kerajaan,haramkan aje parti politik lain..biar barisan nanar memerintah hingga hari kiamat.ohh tanah air ku,masih ada lagi rakyat yg.bodoh dari lembu...negara2 maju lain bertukar kerajaan tiada satu pun menimbulkan masaalah..negaraku takut bertukar kerajaan macam bertukar ugama..

mamat husni berkata...

kita tiru mesir zaman husni mubarak. Satu parti jer. BN. masa undi buat di kertas undi 1. sokong 2. tak sokong kerjaan. Mesti dapat undi sokong 98%. bahagia kan tak pening kepala jawab pertayaan semak pembangkang

jebat berkata...

Tuan Haji Hussin,

Say musykil tentang nama Mat Sabu.

Mat ringkasan dari 'Mamat' atau mati.

Sabu apakah ringkasan dari 'syabu', atau 'Sabun' atau apa.

Harap dapat penjelasan !!!

Kelab Puteri UMNO Mahu Lingkupkan UMNO berkata...


Muhyiddin Dan Puteri UMNO Mahu Najib BERUNDUR... Kenapa?

~ BUKTI 1 ~

~ BUKTI 2 ~


Tapi yang terpenting... Pemuda dan Puteri UMNO yang kononnya barisan pelapis kepada UMNO tetap BODOH... Tetap TOLOL.. Itu yang pasti..

Disebabkan KEBULUR sangat nak berjuang untuk UMNO, Pemuda dan Puteri UMNO sanggup menipu dan memperbodohkan diri sendiri untuk sama2 menipu dan memperbodohkan orang2 tua kat kampung, saudara dan adik2 mereka... Jika Pemuda dan Puteri UMNO tidak boleh menggunakan akal dengan bijak, kenapa tak jadi LEMBU saja?


Jika Pemuda dan Puteri UMNO memilih untuk jadi LEMBU,...... Ahli2 UMNO yang sedang aktif atau hanya menjadi pemerhati di laman2 blog ini tetap akan membuat undi protes pada PRU akan datang... Walau apa jua alasannya, mereka tetap akan mengundi Pakatan Rakyat tanpa perlu berdolak dalik... Ini telah dibuktikan oleh Pemimpin2 UMNO sendiri perkara itu akan terjadi... Sabotaj calon UMNO secara total untuk kuburkan parti itu..


Janji Ditepati - Pemuda Dan Puteri UMNO 'Budak Tolol' Dan 'Sampah Parti'

~ BUKTI 3 ~

~ BUKTI 4 ~

~ BUKTI 5 ~

~ BUKTI 6 ~






(( edit, copy & paste Page FB Kump. Generasi Baru keluar UMNO ))

Tanpa Nama berkata...

Aku yang bodoh ni pun nak tukar kerajaan. Tapi mereka yg nak ambil alih dan penyokong2nya semuanya nampak lebih bodoh dari aku... Hari ni cakap lain besok cakap lain... Silap-silap kena lelong..

MMI berkata...

Salam perjuangan .. Mohon dipautkan blog MMI mahamissa.blogspot.com terimakasih.

Tanpa Nama berkata...

Negara kena lelong tak apa..tuan haji Husin boleh tolong tebuskan..kan sekarang dia dok ampu UMNO..mana lah tahu dapat dua tiga kupang..ohhh husin usahkan temberang mu,taik mu pun aku kenal..

Tanpa Nama berkata...

rupanya ada penjilat taikmu husin..
ish3

Tanpa Nama berkata...

Tulah camna nak tukar kerajaan, yang mereka ada cuma " pakar taik".

Tanpa Nama berkata...

Aku setuju dgn.mat husni.parti lain selain dari parti barisan nanar mana tahu memerintah,tengok selangor,kelantan dan kedah,tukang audit negara kata ketiga2 negeri ni..banyak hutang dan tak maju2.jika nak dibandingkan sabah dan serawak.betul tak haji husin?

Tanpa Nama berkata...

Penang dah nak kena lelong..tunggu haji husin tebus.kalau tidak percaya tanya dato perdana menteri kita yab dato sri najib.Itu la elok-elok gerakan memerintah bagi kat DAP.Aduh bangsa ku..ada lagi orang yg.boleh diperbodohkan dizaman it ini.

Tanpa Nama berkata...

aku pun dah menyampah dgn BN tapi apa nak buat..yg sebelah sana tuh lagi le tak boleh pakai..

Tanpa Nama berkata...

Kalau tanya penyokong Barisan Nasional,semua parti politik lain tidak boleh pakai..sebab tu melayu sekarang maju jika nak dibandingkan dgn.bangsa lain.kan UMNO aje yg jaga melayu.kalau dulu bangsa lain tak berani angkat muka dgn.orang melayu,sekarang melayu tengok pun,depa cakap"apa tengok mau gaduh ke?hu.hu..kau pembohong Hang Tuah!

Tanpa Nama berkata...

dulu masa BN kuat cina mmg tak brani angkat muka..bila nwart main cina doll ngan mat sabu sokong komunis cina pun apa lagi..lesen tu..

Tanpa Nama berkata...

Bila pulak BN tak kuat..BN kuat dulu,kini dan selamanya.jangan kata BN tak kuat nanti penyokong2 UMNO marah hooo..

Tanpa Nama berkata...

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=453804964661591&set=pb.100000962746119.-2207520000.1351616977&type=3&src=https%3A%2F%2Ffbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net%2Fhphotos-ak-ash4%2F389432_453804964661591_1057295432_n.jpg&size=770%2C706

ini photo asalnya. terima kasih Pak Husin.