Selasa, Oktober 02, 2012

Rumah Azmin tiada cermin muka

Gambar rumah tidak bercermin muka yang dipetik dari Sahabat Gunung sini

Macam mana agaknya dia sikap rambutnya kemas-kemas jika tiada cermin muka di rumah? Begitulah nampaknya bila YB Azmin membuat kenyataan berikut:



Wakakaka ... tergelak besar Cucu Tok Selampit di sini

Wow! Kali ini lagi untung jual unta dari jual orang tidak sedar diri

8 ulasan:

jebat berkata...

Salam Tuan Haji,

Biarlah dia nak kata apa pun, sukahati dialah.
Kita tahu apa yang sebenarnya.

Macamlah dia tu bermoral sangat !!

Apa bezanya dia dengan MAT GIAN yang membiarkan isterinya DI "PAKAI" oleh orang lain ?

Bukan Jebat Derhaka !!!

Tanpa Nama berkata...

Terbaeeekkkk sin... tuan kalau berkarya memang AAAAA lah...

Tanpa Nama berkata...

Saya setuju dengan kenyataan Azmin.BN memanag ketandusan calun yang berseh.
Contohnya untok selangor siapakah calun MB untok BN.
NOH tak sesuai dan ada bini tiga.Zain Badak pun tak sesuai dah ada bini dua,Iskandar Glomax ha ha dia pun banyak girlfriend.Izam Senator,ramai orang UMNO tak mahu dia.

Pening lah kepala Najib.

Tanpa Nama berkata...

Isteri beliau sentiasa memastikan Azmin segak dan kemas.... Bukan macam kau husin kuih lompang, harap unta dok jilat badan kau setiap pagi untuk bersihkan diri...;)

Tanpa Nama berkata...

Klu PR sape yg layak jadi MB agaknya ya.

Tanpa Nama berkata...

Bukam isteri Azmin sorang yg jaga kesegakan dia. Yg jaga kebersihan kepala bana dia pun. Mane tak segak dan kemas. Bagus jadi pemimin rakyat tu. Kawin tiga x bagus. Bagi bini kat orng yg lebih bagus.

Tanpa Nama berkata...

Anon 9:33 ptg

apa sekali kau kutuk husin pin, byk benda dia tak suruh orang buatkan.

segak2 azmin, peliak dia kasi orang isap. Ada bini, kasi boss pakai.







Budak Hensem berkata...

teringin nak mengulas yg cakap calon nak jadi MB tak layak sebab kawin banyak, kononnya tak bersih ..pernah terdengar ada Ustaz cakap, elok yg kawin jadi imam yg bujang ..afdal (tukar dari elok bunyi lagi Islamik) yg kawin 2 jadi imam yg kawin satu dah seterusnya

so, kalau kawin 3 kira tak bersih, tak tau macam mana lagi nak bersih ..yg banyak girlfriend tu elok la kawin cepat2