Sabtu, April 19, 2014

Anwar Ibrahim bayar Raja Bomoh untuk lastik siapa?


Ibrahim Mat Zain, Raja Bomoh yang kaki cari publisiti untuk cari MH370, atau buat ramalan PRU13 menyebelahi Pakatan Rakyat atau muncul ketika demo reformasi tahun 2000 menykong Anwar buat hal lagi.

Kali ini, dia muncul di KM 301.6 Gua Tempurong di dengan lastik pula. Entahlah ... nak lastik untuk  halau apa? Baca kisah di Flying Kick SINI.

Anwar Ibrahim lagi ke yang bayar?

Kematian Karpal Singh pasti akan diguna sebagai alasan untuk tangguhkan rayuan ke Mahkamah Persekutuan. Rahsia dirinya yang dipegang Karpal Singh pun akan kekal rahsia.


Mana yang nak langkah mayat Karpal SIngh untuk dapat laksanakan hukum hudud. Raja Bomoh nak sangat mulakan hudud kot.

Wow! Bior lah si kafir harbi ... serah dia pada tuhan

14 ulasan:

kluangman berkata...

Husin, kamu telah menimbulkan kemarahan menantu paklah kelak kamu disuruh shut up..really shut up !!!

Tanpa Nama berkata...

Yes...Mu shut up, shut up Usin....ha..ha..

Tanpa Nama berkata...

shadap la korang.. u ulang i saman u..

Tanpa Nama berkata...

DIA NAK KOMPOM NO KERETA KAPAL DPT FRIST PRISE..NNT KAYA LA DIA...

Tanpa Nama berkata...

Agaknya Raja Bomoh sedang menjalankan upacara menghalau jin yang mendiami tempat Karpal kemalangan.

Tanpa Nama berkata...

sekarang no more saman sbb lwyr dam 'padam' sbb saman tak byr

Tanpa Nama berkata...

Bomoh nak cari karpal yang sebenar, yang jumpa dalam kereta Alphard tu karpal tiruan. Yang karpal sinki sebenar disorok oleh bunian penghuni gua tempurung... muahahahaha.. kalau nak jumpa karpal sebenar kene ketuk pintu gua sebab Karpal dah tukar nama jadi karpal albab, nama karpal wilchar dah tak famous...

Tanpa Nama berkata...

karpal eksiden di KM306.1, dia halau hantu dekat KM301.6

kalau dah bangang tu, bangang la jugak

SolitaireHunter berkata...

khi khi khi, tok moh tu silap juga yer... Karpal matu kat KM 306.1 bukan 301.6!

Karpal Singh
Lion of Jelutong
Died at Gua Tempurong!

Tanpa Nama berkata...

Media boast about visitor counts to his funeral with Awe..but they don't mention that he himself Shock and Awe in time of death.

Tanpa Nama berkata...

Beginakah orang Melayu dan Islam mempersendakan orang yang telah tiada ?Muliakah akhlak yang sepatutnya di tunjuk kepada bukan Islam untuk menarik mereka mengikuti ajaran Rasul.. memalukan ..

Tanpa Nama berkata...

Nabi Muhammad S.A.W tidak pernah mengajar umatkan untuk mencela dan menghina apatah lagi yang sudah meninggal..

Tanpa Nama berkata...

Menampakkan kebodohan dan kelemahabn diri sendiri

Tanpa Nama berkata...

Patutnya ulas pasal orang Pasir Salak tu, bukan pasal orang Jelutong. Macam mana Ibrahim nak halau hantu Gua Tempurung, penunggu Gunung Tunggal pun dia tak leh suruh pindah. Cer tanye dia.