Khamis, April 17, 2014

Suami langkah mayat isteri


Dalam satu acara kematian, ketika mayat isteri terkujur dan sanak saudara sibuk membaca yaasin dan doa, tiba-tiba si suami bangun dan melangkah mayat isterinya.

Pengunjung semua hairan. Apa hal si suami ni?

Adakah dia mengamalkan ajaran sesat? Dah mabuk isin ke?


Seorang kawan akrab mendekati si suami dan bertanya kenapa tadi dia melangkah mayat isterinya?

Jawab si suami, "Isterinya selalu mengingati dia, kalau nak kawin lagi, langkah mayat dia dulu."

Jika dianggap PAS sebagai suami, tak mahukah PAS untuk langkah mayat Karpal Singh untuk dapatkan isteri baru yang sedia sokong hudud?

Wow! Menunggu bila PKR, DAP dan Anwarinas PAS akan dikafirkan

22 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Jangan sampai masa kau, orang kencing atas mayat mu.

Tanpa Nama berkata...

Good riddance to bad rubbish

Tanpa Nama berkata...

Itu sebab kita sebagai orang Islam tak dibenarkan bercakap takbur seperti : 'Langkah Mayat Aku Dulu' itu mencabar namanya. Tapi kalau kita tak cabar orang , pasal apa pulak orang nak kencing atas mayat, atau langkah mayat? Rasional la sikit Bro.

Tanpa Nama berkata...

Anon 12:04 dah meroyan. Tak payah tunggu orang kencing, dia sendiri dah kena kencing hidup-hidup. Tak sedar diri lagi ke. Tak payah tunggu mati bro...

Tanpa Nama berkata...

Kita pun semua akan mati, ke tanah la jugak nantinya. Apa jadik pd tanah, itu le jugak yg akan jadik pd mayat kita nanti, dipijak dan dilangkah org jugak.

Tanpa Nama berkata...

Anwar langkah china doll, pencacai2 pr tak nak komen ker? Wow!

Tanpa Nama berkata...

kat sini melalui komen2 pun kita nampak ramai pencacai yang membela org yg baru mati eksiden tu....hahaha lawak. tak sedar diri betul pencacai2 tu...

Tanpa Nama berkata...

Lepas ni makin takutle si nuor alju:b nak bersumpah..takut makan tuan..kat dunia allah dah tunjuk...anwar ibrahim have done enoughtrouble to the country..anwar harus bertaubat..

Tanpa Nama berkata...

Apabila Melayu 'Islam' meroyan, inilah jadinya. Cakap/komen tida batasan.

Tanpa Nama berkata...

pegi mampos meroyan ke tidak....memang patut musuh islam tu kojol....

Tanpa Nama berkata...

Eloknya masa kamu hidup lagi ni ada manusia kencing dlm mulut kamu. Ooppsss lupa lak ai dah kencing pada otak kamu kan.

Tanpa Nama berkata...

Finally. Allah fulfill his own doa....

Tanpa Nama berkata...

harimau mati meninggalkan belang
karpal singh (harimau jelutong?) mati meninggalkan hutang

kluangman berkata...

Penghujung hidupnya yg memalukan - menang ribuan kes tetapi kalah kes sendiri - di dapati bersalah oleh mahkamah kerana menghina Sultan Perak - dia menfailkan rayuan dan dalam rayuan balas, pihak pendakwa mohon karpal dipenjarakan - sekali lagi karpal kalah - dia kini dipenjarakan selama2nya (TKO).

Anak guamnya, anwr juga tewas, dihukum penjara 5 tahun, kini dalam rayuan dan dalam rayuan balas pendakwa meminta anwar dipenjarakan lebih lama. Apakah ditakdirkan anwar juga akan ikut jejak karpal?

Tetpi anwar lebih strategis - dia sedang buat latihan 'sakit' - dia jatuh dalam bilik air.
Tulangnya belum serius sekarang ni, belum sakit, belum bengkok, belum kena racun, belum patah dan belum perlu buat pembedahan dalam atau luar negara. Tulang dia hanya dalam 'stanby mode'.

Lepas tu penyakit ini akan berpindah pula kpd lim kit siang...aku harap 'pukulannya' biar lebih sikit kpd bapak segala racist ini untuk dijadi pengajaran kpd puaknya.

Penyakit ini juga seperti akan berhijrah juga ke seberang, yang sedang menunggu ialah lee kuan yew...dan terus berpatah balik ke dalam negara, pd rakan karib karpal, nik aziz !!!!

Semuanya kita pasti kembali kpd Penciptanya dalam keadaan menzalimi diri sendiri.

Tanpa Nama berkata...

Benar. Kitasemua akan kembali padaNya. Saat kita di dlm rahim ibu kita kematian sudahpun menghambat kita

jebat berkata...


Salam takzim Tuan Haji,

Islam tidak mengajar umatnya biadap. Tetapi Islam mengajar umatnya tertib dan beradab.

Sesuatu pembalasan itu hak mutlak Allah.

Serahkan sahaj kepadanya dengan cara yang sopan.


Allah maha mengetahui !!


anak kelate berkata...

Cai cai PR .. MASIH TIDAK MENGAKUI .. MENDIANG KARPAL SINGH .. ADALAH MUSUH ISLAM NO. WAHID...
INILAH AKIBAT NYA BILA ... POLITIK BERCAMPUR ADUK DENGAN AGAMA ..
APA KOMEN NICKY AZIZ..??

Tanpa Nama berkata...

Kesihan Dan Sedih bila melihat Nik Aziz hari ini. Nampak Benar kesusahan Dan kesakitan dipenghujung usia tak kala dulu semasa menjadi MB disanjung dipuja seolah tiada salah Dan silap.

Moga Allah ampunkan segala kesilapan beliau sebelum ini. Sementara masih punya sisa usia agar Allah membuka hati beliau utk memohon maaf kepada mereka mereka yg pernah menjadi mangsa akibat fatwa politik.

Saya secara peribadi telah maafkan beliau . Tapi utk maafkan karpal Singh Dan melupakan perbuatan beliau dalam menghinaIslam titidak sama sekali.

jebat berkata...


Salam takzim,

Saudara Tanpa Nama 2:26 pg,


Memaafkan sasaorang itu satu sifat terpuji dan digalakan.

Tatapi MENGAMPUKAN itu adalah hak mutlah ALLAH !! (melainkan dosa SYIRIQ)


Minta maaflah bila kita meras bersalah sesama manusia, dan mohon ampunlah bila kita bersalah kapada ALLAH .


Semuga kita mendapat keredhaan ALLAH.


A M I N .



Tanpa Nama berkata...

pencacai berlagak alim...hati busuk penuh kesumat...go to hell to keturunan toncit....teruskan en husin....anda terbaik

berasiam berkata...

tunggu rumput tumbuh atas pusara baru boleh kahwin lain pernahlah terdengar2

Tanpa Nama berkata...

Elehhh berlagak dgn org kemain alim anak bini tah berjaga tah tidak. Perasan tak habis2...kes syiok sendiri.