Sabtu, April 05, 2014

100 Anwar Ibrahim yang macam mana?


Anwar juga kata, "Jika saya dipenjara ... 100 lagi Anwar Ibrahim akan muncul."

Diharapkan Nik Nazmi Nik Ahmad merangkap Timbalan Speaker DUN Selangor ketika berucap di Stadium Kajang pada 21 Mac 2014, “Lebih ramai lagi ‘Anwar Ibrahim’ akan lahir dalam kalangan rakyat demi memperjuangkan nasib Datuk Seri Anwar Ibrahim.” Kata-kata itu disambut dengan laungan ... reformasi!

Hmmm .... Bagaimana kalau 100 Anwar Ibrahim itu serupa berikut?


Wow! Pasti mereka bela rakan sejenis

17 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Nik Nazmi Nik Ahmad berucap distadium Kajang " 1 anwar Ibrahim ke penjara 100 lagi anwar Ibrahim akan mara ke hadapan"....20 tahun lalu bang non era pun dah cakap bukan 100 beb dia cakap 1000 anwar akan mara ke hadapan.....ahakss....aku sokong 100% malah lebih 1000 lagi akan mara....belum masuk penjara pun dah berpuluh ribu dah ada kat depan mata....pejuang aroma jubo juboan bang non memang ramai dah cuma yang ditakuti yang mara ke hadapan penyakit bawaan jubo juboan seperti aids,H1N1, siplis , kudis buta macam di telinga bang non akan mara lebih banyak lagi bukan setakat penyakit aje yg mara akidah pluralisme dan murtad pun lebih banyak mara kehadapan ..pejuang bangkai untuk macai bangkai....ahakss...

manjung berkata...

He eleh....mai la 1000 ke sejuta ke kalau perangai macam nuar aljub tak di restuinya....caya ler

Tanpa Nama berkata...

Satu aje pun dah mcm mcm bale menimpe. Bayangkanlah klu 100, 1000. Ngeri aku. Na'uzubillah min zalik !

Tanpa Nama berkata...

Sin.. Jika Allah turunkan bala, semua kena Sin..

Mintak jauhkan..
Amin

Tanpa Nama berkata...

Sebenarnya Anwar amat takut masuk penjara tetapi berpura-pura tak takut. Kononnya 100 lagi Anwar akan muncul.Bermakna 100 lagi peliwat akan muncul...lawak2..

Ben Mazalan berkata...

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Mohon blog tuan support portal berita mahasiswa yang baru belajar ini .. mohon link ke universitynewscapital.com

Tanpa Nama berkata...

ramai okt tak boleh jamin tapi kenapa balau sekor ni dah jatuh hukum masih bebas...mana keadilan? tun det dah buat yg betul tapi pak dogol kasi lepas....

Tanpa Nama berkata...

Bukan takut tapi risau sebab rumah kata pergi kubur kata mari. Nyawa dah dipenghujung senja. Takut tak sempat taubat. Karmanya, dulu dia tibai bontot orang mungkin lepas ni orang tibai buntot dia pulak

kluangman berkata...

Aku percaya sekor mcm anwar tak ada, beribu ekor lagi mcm dia akan muncul, untuk jadi samseng dan pengkhianat memang mudah dan ramai akan muncul.

Sebab itulah sampai sekarang kita sukar mencari ganti seseorang yg hebat seperti p.ramlee, sudirman, saloma, tun dr ismail, dato harun idris, tun razak, tun mahathir dan sewaktu dngnya.

Mcm anwar - bersepah kuantiti without quality !

jebat berkata...


Salam takzim, Tuan Haji,


Nampak gaya nya jadlah Malaysia, macam megeri Kaum Nabi Lut. Kemudian datangkah Malaikat dengan perentah Allah, di terbalikkan bumi Malaysia. Nauzubillahi min zaliq.

Awaslah mereka yang menyokong dan SEKONGKOL dengan perbuatan ini.

Muga Allah selamatkan orang orang yang beriman, AMINN !!

Tanpa Nama berkata...

Dulu boleh duduk wad hospital di penjara kerana sakit belakang konon. Tapi sekarang tak sakit lagi. Jadi kenalah masuk cell biasa. Kesian Anwar. Kena pikir cepat2 penyakit baru nampaknya.

Tanpa Nama berkata...

MAKA TERSELAMAT LAH NYA ANAK-ANAK MUDA DALAM MALAYSIA DARI KEBUASAN ANWAR IBRAHIM.

SEMOGA MAHKAMAH MENOLAK RAYUAN NYA.

Tanpa Nama berkata...

Tanpa Nama 4:04,
Si Nuar Berahi ni kalau menang kat dia baru dia kata ADIL, kalau dia kalah kes keluaq semua maki hamun kata hakim & mahkamah tak adil. Aku jawab: Adil Kepala Pungkoq Dia!! Anwar Ibrahim has created enough trouble to this country!

Tanpa Nama berkata...

Mangsa korban untuk merawat ketagihan dan agar terjamin bekalan sepanjang tempoh hukuman.

Tanpa Nama berkata...

Wah kalau 100 anuar ade terok la azizah kene ham ham ham... nanti....

Tanpa Nama berkata...

salam tuan haji. sejak bila najib jadi hakim untuk menjatuhkan hukuman. kenyataan tu boleh jadi fitnah.

Tanpa Nama berkata...

duk tunggu pa lg...bila nk
sumbt aljubs ni kpnjara...lma dh hukumn jatoh...tp dia dok bebas situ...kerajaan mlysia jgn buang byk sgt msa ...