Ahad, November 09, 2014

Dulu dipanggil Darul Khinzir, sekarang ...


Dulu masa krisis babi sakit penyakit JE, Negeri Sembilan diejek sebagai Darul Khinzir. Nampaknya bakal timbul nama baru untuk Negeri Sembilan ....


... Darul Khunsa!

Semua pasal jaga Hak Asasi Manusia sampai penghakiman pun merepek hingga ketepikan hak tuhan mengatur fitrah alam.

Kalau begini hakim kita berfikir, orang gila bunuh orang akan diumumkan hukum bunuh salah dari segi perlembagaan. Penunjuk perasaan yang bakar bandar itu lebih berhak dari mangsa rumah yang dibakar.

Ingatlah bahawa orang pertama masuk neraka adalah pemimpin, hakim dan kadhi.

Wow! Biar jual orang jangan jual akidah

10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Setuju dgn pandangan beliau ,apa dah jadi dgn kehakiman ni?nampak sgt terlalu liberal ,....hakim nak lawan hukum tuhan,....nak kiamatlah ni,....lps ni banyak lagi bala akan menimpa negara,....nauzubillah

Tanpa Nama berkata...

Gender Identity Disorder, jenis penyakit mental tu. Kan ke sepatutnya diberikan rawatan.
Sian kat org sakit dibiar terus dgn penyakitnya.
Wanita terperangkap dlm jasad lelaki, lelaki terperangkap dlm jasad wanita, lg besar penyakit hati ni, bawak bala' pd umat, jenis tak boleh terima ciptaan Tuhan. Spesis spesis terlaknat.

CEO Siber berkata...

...


(( Loceng Amaran!! ))- Selepas Penjarakan Anwar. UMNO Bersiap Sedia Untuk PENAJARAKAN Azmin Dan Wan Azizah Pula!!!

Dakwaan BerNiat Jahat - Dakwa, Saman, Tangguh 90x. Peguam BODOH!!!

Sumber Berita


>> Klik Di Sini <<



MAKIN PARAH - UTUSAN MALAYSIA Kata Pemuda UMNO 'TERLAJAK BODOH'

MAKIN PARAH - UTUSAN MALAYSIA Kata Pemuda UMNO 'TERLAJAK BODOH'



Perjuangan Puteri UMNO BUSUK HINGGA KE USUS - DR.M

Perjuangan Puteri UMNO BUSUK HINGGA KE USUS - DR.M

Tanpa Nama berkata...

Melampau dan biadab! Takkanlah disebabkan 5-6 orang pondan yang sudah tentunya mengamalkan gaya hidup syaitan kamu berikan gelaran sebuah negeri Islam sebagai Darul Khunsa. Bagaimana pula perasaan anak Negeri Sembilan yang lain? Beginikah kaedah menarik audien membaca blog kamu? Apakah pula gelaran yang sesuai untuk Malaysia yang kini dipimpin oleh si bapa Liberal, Najib? Darul Bala? Darul Huru-hara? Darul Dap? Darul Cina? Darul USA? Atau Darul apa?
Apakah tujuan kamu sebagai blogger pro-kerajaan memberikan gelaran begini? Bolehkah saya katakan kamu berasal dari Darul Celaka?

Tanpa Nama berkata...

Perkara ini akan menyakit ke negeri2 lain. Dan tidak akan dapat d bendong d masa hadapan. Maka hakim2 begini bleh juga mungkin asal mereka dari Darul Munafiq.

Tanpa Nama berkata...

Oii tanpa nama 7.15 petang...apasal mengamuk sangat tu mesti asal dari darul amuk . Husin unta tu menyindir hakim melayu islam la.awat hang ni payah nak faham...mungkin dari darul BLUR kot.

Tanpa Nama berkata...

8.13

Ado jugo orang N9 yg tak tahan podeh.

Tanpa Nama berkata...

Warikh,
Den bukan tak tahan disindir tapi Den risau tengok peranhgai Hakimx Islam ini.Yang jatuh hukuman salah tu dulu Makhamah Syariah yang hanyao libatkan kito orang Islam.Sepatutnya Hakimx islam riak ni menolak kes ni dari dipertimbangkan kerana hanya melibatkan orang Islam apo orang putih cakap tak ado Juridicsion [dah cakap mat saleh dah den ni].Hukum hakam Ugama mano bolih dimainx.Kalau bondo to haram tercatit dalam kitab Al Quran ianya tetap haram.Den senantiaso berdoa Pembesarx saperti dio orang ini senantiaso di Pertunjukkan ALLAH dalam melaksanakan tugas.Biarlah kito muflis di dunio ni tapi jangan muflis di Akhirat nanti,Salam

Tanpa Nama berkata...

Hakim tu pon kaki monjubo bapok...nk buek camno....mestilaa dio bekap ponyodap ehh...xgitu sin?

IBU HAYATI berkata...

Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI