Sabtu, November 22, 2014

Haluan kiri kanan?


Malam tadi, Naib Ketua Pemuda UMNO yang hanya sibuk bila nak Perhimpunan Agong tapi sibuk business di masa yang lain, bercakap politik di TV Astro Awani. Azwan Bro mahu pemimpin UMNO jangan beri muka kepada puak aliran kanan.

Bukankah aliran kanan adalah pemikiran perdana dan asas penubuhan UMNO untuk membela orang Melayu dan mempertahankan hak sebagai penduduk asal yang dipinggirkan penjajah? Dalam berfikir untuk orang Melayu, tidak pernah pula puak kanan berfikir cara rasis untuk ketepikan hak kaum lain. Mereka hanya tuntut hak orang Melayu dan Pribumi.

Senangkah mereka bila ada pihak kata seperti berikut:


Hairannya, Naik Ketua - untuk pergerakan yang susah untuk cukupkan korum mesyuarat tahunan cawangan dan bahagian - tak pula didengar menyerang puak-puak golongan kiri yang pandangan mereka lebih extrimis, hipokrit dan jejaskan keselamatan dan kedaulatan negara.

Dalam nak serang puak yang dilabelkan kanan itu, adakah pergerakan berjaya untuk menarik puak Gen Y dengan mesyuarat yang sentiasa tak cukup korum? Takut hanya syok sendiri tanpa menyedari puak yang mereka patut tarik lebih suka sertai puak kanan dari pergerakan.

Entah apa pula haluan Naib Ketua Pemuda UMNO ini?


Haluan kiri kanan kot ....

Wow! Makan orang kiri dan kanan, jual pun kiri kanan

13 ulasan:

Ahmad Ali Karim berkata...

Dear Uncle Husin,
He wants UMNO to betray the groups yang help and sokong UMNO? Has he forgotten who voted for UMNO? Like Anuty Helen Ang says the leftists may support Pemuda and UMNO's programs but will not vote for UMNO/BN.
What will UMNO gets bila buat orang yang tolong and undi UMNO marah? I just hope that Pemuda will remember UMNO's slogan.

Tanpa Nama berkata...

Saya dah lama tak pedulikan mereka!

Tanpa Nama berkata...

sorry bro, I don't give a shit if you are a Naib Ketua Pemuda tapi perangai macam bangsat. Hidup atas ticket UMNO. if we don't vote you are not what you are. Kalau berani jangan pegang jawatan but go and do business and come back 10 years later and tell us what you are. Baru dapat respect bro.

Tanpa Nama berkata...

Aku akan MENYOKONG PERKASA!

Tapi DASYATnya pemimpin PEMUDA UMNO-LIBERAL-BANGSAT mcm. ni - dahlah si mamat-kari-LIBERAL pun si LAWAK-pakai-stokin-PINK-dan-kaki-ZUMBA/BERDRAMA (mukadua EKOQ ni pun tak bersih lansung)! Lepas tu si BUDAK-LIBERAL ni nak labelkan si puak yg. PERTAHAN ISLAM serta hak Umat Islam/Melayu-Bumiputera sbg. "berhaluan kanan"?!

Yg. jenerasi muda dlm. UMNO dok pilih pemimpin LIBERAL-BANGSAT mcm. ni - apasal?! WIRA PERKASA dan Ustaz Kazim - tolong BASUH pikiran depa!

Makcik Sambal Belacan.

Tanpa Nama berkata...

... strategi untuk jadi pemimpin pemuda .. kawin anak PM, jual 'mv agusta' untuk buat modal beli orang... buat2 nampak macam baik anto anak gi sekolah kebangsaan.. lepas tu dapatkan penyokong yang makan kiri kanan.. lobby untuk pastikan mana2 yang pro kanan dicantas.. lepas tu .. UMNO sold, lock stock & barrel kepada LGBT .. apa ada hal..

Tanpa Nama berkata...

Saya sokong ISMA.
KJ tak suka ISMA.
Jadi, saya tak suka/sokong KJ.

Tanpa Nama berkata...

UMNO parti orang melayu.
Kalau tak berani dan tak mahu perjuangkan kepentingan orang melayu sila letak jawatan.
Biarlah orang berhaluan kanan yang memimpin.
PEMUDA UMNO pun satu dol pergi undi orang ini buat apa?

Tanpa Nama berkata...

Inilah KPI untuk menjadi pemimpin....

SolitaireHunter berkata...

Mencadangkan semua blogger Pro UMNO meng'grayscale' kan blog masing-masing sepanjang PAU ini sebagai tanda protes!

CEO Siber berkata...

...



PENTING:

Anak2 Muda Yang Saya Kasihi Sekalian.... Harap Kalian Tidak Percaya Dengan 'Janji2 Manis' Mereka ( PAU 2014 )...

Itu Hanya 'Perangkap' Untuk Menarik Sokongan Anak Muda Yang Sudah Tiada Terutama Di Bandar....

Anak2 Muda Di Dalam Parti Mereka Sendiri Pun Sudah Meragui Parti Mereka.... Cuma Yang Berucap Di Atas Pentas Itu Sahaja Yang 'Syok Sendiri'...



Jadi.. Berhentilah berjuang untuk UMNO...

Jika Kalian Tidak Percayakan Saya....
Kita Tunggu PAU 2015 pada NOV/DEC 2015....
Mereka Akan 'Menyalak' Perkara yang sama.... ( Perjuangan UMNO Busuk Hingga Ke USUS )


Harap Maklum.. TKasih :-D



MAKIN BERAPI - Tu Dia 'PUKULAN MAUT' Buat PAU 2014!

MAKIN BERAPI - Tu Dia 'PUKULAN MAUT' Buat PAU 2014!

MAKIN BERAPI - Tu Dia 'PUKULAN MAUT' Buat PAU 2014!

Tanpa Nama berkata...

Ko ni kenapa ceo? tranungkite tu tak cukup lg nk tampung komen ko? Atau ko rasa kualiti komen yg mencerminkan mentaliti ahli dlm tu low atau takde class?

IBU HAYATI berkata...

Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

IBU PUSPITA berkata...


Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI