Selasa, November 18, 2014

Tok Hisham nak bawa Wow! factor ke PWTC


Husin sudah lama tak ke PWTC untuk ikuti Perhimpunan Agong UMNO (Pergong). Dulu rajin juga tapi sejak beberapa tahun, Pergong agan kurang menarik. Mereka ini pun habis Pergong, semua balik business as usual. Cadangan, usul dan ketetapan yang dibuat akhirnya wal hasil balik asal.

Ia bermula ketika zaman Pak Lah yang mana banyak sangat hal tidak boleh dicakap. Ini tak boleh, itu tak boleh hingga akhirnya terpaksa Dato Hishamuddin angkat keris dan minta maaf untuk berikan sedikit tarikan.

Rasanya malas juga nak bersesak-sesak dan bersusah cari parking di PWTC tahun ini. Hingga Husin terbaca semalam blog MIK berkata tahun ini Hishamuddin akan lakukan sesuatu Wow! factor. Hmmm ... Tok Hisham nak jual orang ke?

Apa pula Wow! factor tersebut?

 
Tok Hisham nak gantikan keris dengan angkat Trekter ke? He he he ...

Eloklah tu ... Ketika Azmin Ali sibuk nak meniru Jokowi, Tok Hisham tiru Pak Cik dia, Tun Razak untuk hidupkan balik Buku Hijau. Pembangunan urban sudah mengurangkan keupayaan negara untuk kasi makan rakyat. Apa-apa berlaku kelak susah negara!

Hanya satu saja nak buat Pergong menarik iaitu jangan tahan-tahan dan censor orang nak bercakap. Takkan mereka yang bercakap tak tahu jaga nama dan tanggungjawab pada parti. Baca MIK SINI.

Wow! Setengah orang tu bangun pagi tanya nak makan siapa?

18 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hehehe ... terer hisham boleh angkat traktor

wow

siti berkata...

Auww....tak percaya hisham angkat tractor,hehehe.

Tanpa Nama berkata...

Wow Trak Tor

..

yeop kidei berkata...

Itu hanya kiasan saja. Hisham nak angkat bosnya macam angkat traktor.

Tanpa Nama berkata...

Semua sampah..hampass

Tanpa Nama berkata...

Auw faktor mcm azwan ali

jebat berkata...


Beberapa tahun dulu hisham berkata 'SAYA BERI AMARAN SEKERAS KERAS NYA ...'


Aoa jadi?


Amaran tinggal amaran !!!

Sekeras dah jadi selembek 'TAPAI'



HISHAM OH HISHAM .. CAKAP TINGGAL CAKAP.

CAKAP TATAK SELUPA BIKIN HOOO !!!




kluangman berkata...

Malaysia akan lebih dihormati dan disegani jika Hisham jadi PM Malaysia ke7.

Tanpa Nama berkata...

Antara 'wow factor' yg dlm pertimbangan tok hisham adalah seperti berikut:

1. Mencium pembuat keris
2. Mencium pengganas sulu
3. Mencium tgn rosmah didepan kamera
4. Mencium tiang letrik sblh PWTC
5. Shahidan Kassim mencium tgn tok hisham.!

ninja berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
ninja berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
ninja berkata...

Kahkahkahkah .. Kluangman ..jangan buat lawaklah .. pecah perut aku tergelak ..

UMNO akan lebih dihormati kalau Hisyam berundur

Rakyat akan lebih hormat kalau Hisyam keluar Kabinet

jebat berkata...


Sdr. Ninja,

Setuju dengan pendapt saudara.

Tambah sikit - Melayu aan lebeh dihormati kalau HISHAM dan NAJIB bewrundur

Wahai kedua dua BADUT NEGARA !!!

Undurlah kamu sebeum kamu dipaksa UNDUR dalam PRU akan datang !!!!


SAYONARA !!!

Tanpa Nama berkata...

mudin keris buat aww factor boleh lah.

wow factor konon.

ceh ....

sama la sepupu dia tu.

azman berkata...

Assalamualaikum wbt sein..

Biar wow jangan auwww..hehehe

Tok Hisham ni banyak buat kerja tapi tak suka bising bising..hehehe

IBU HAYATI berkata...

Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

IBU PUSPITA berkata...


Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

IBU PUSPITA berkata...


Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI