Jumaat, Julai 01, 2016

Ucapan yang buat rakyat pasti raya sakan


Untuk Siaran Segera

LIM GUAN ENG LETAK JAWATAN HARI INI

Saya ingin mengumumkan perletakan jawatan saya sebagai Ketua Menteri Pulau Pinang hari ini bagi membolehkan saya menumpukan perhatian untuk pembelaan saya untuk membuktikan kerajaan Pulau Pinang bersih daripada rasuah.

Saya juga meletakkan jawatan sebagai Setiausaha Agung DAP agar parti ini tidak terpalit dengan dakwaan yang dirancang oleh kerajaan Umno ini.

Saya mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua penduduk Pulau Pinang yang sentiasa menyokong program ketelusan dan akauntabiliti yang dilancarkan kerajaan DAP.

LIM GUAN ENG
Ketua Menteri Pulau Pinang

Nota:

Ini contoh kenyataan yang boleh digunakan Guan Eng bagi membuat rakyat berbilang kaum gembira dan raya tahun ini sakan.

Wow! Rakyat pasti sayang, maruah Kit Siang hilang



14 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ulangi perangai buruk dia...suka menyalahkan org lain atas keburukannya..konon dirancang UMNO.. Dengar baik baik.. LGE & LKS.."ini harta bukan kau yg punya! Tapi Ahmad Albab yg punya" ting keting ting keting ting keting keting ting... !

Tanpa Nama berkata...

lancau lu ketelusan dan akauntabiliti

Tanpa Nama berkata...

Suka salahkan orang lain umno stratrgi yg pernah digunakan anwar ibrahim utk jatuhkan reputasi pendakwaan... saksi saksi di down grade... digsnggu...dibayar utk cacatkan pendakwaan... mereka guna kan apacara utk cacatkan pendakwaan terhadap saksi saksi boleh dimanipulasi utk nnpk kan pendakwaan dirancang ... konsistensi saksi saksi perlu dipantau supaya tidak diganggu... diugut atau dirasuah utk cacatkan pendakwaan... x mau pisang berbuah 2 kali.... mereka terdesak akan buat apa saja.....

diny yusof berkata...

Apasal bising bising ??? baru tibai , kalau ya pun 2 ke 3 juta je ...

Najibon dan anggota anggota seangkatan dia tibai 20 ke 30 ribu juta , tak ada hal pun !!!!

Tanpa Nama berkata...

golongan yg juara menipu, memfitnah, cakap putar belit, rasuah adalah puak2 kafir harbi DAP PKR... melayu bodoh je yg masih tak sedar diri terhegeh2 nak jadi penjilat lobang taik si kafirun ni...

Tanpa Nama berkata...

SEMUA salah UMNO??? Jadi CM pun kerana ada UMNO, kaya pun kerana ada UMNO, berkuasa pun kerana ada UMNO......... Jadi ada Baik jugak UMNO ni kan? kan? kan?

kluangman berkata...

Kalau dibaca kedua duanya sekali oleh ahjibgor dan guaneng kan aman sikit Malaysia...

Tanpa Nama berkata...

Tokong Lim

PADAN MUKA LU

Sekian terima kasih.

Tanpa Nama berkata...

Tshirt merah PADAN MUKA terlaris dipasaran skg ini...

Tanpa Nama berkata...

t shirt kuning komunis....

Tanpa Nama berkata...

ha....ah ha....ah ha....ah
den setuju...umno mmg baik...

Tanpa Nama berkata...

dorang dah jadi melayu harbi komunis...dan melayu gini yg lacurkan agama dan bangsa..
laknatullah...

Tanpa Nama berkata...

Yg buat rakyat raya sakan najib letak jawatan, 50b hutang 1mdb guna duit kwn2 dia selesaikan

Tanpa Nama berkata...

Dirancang umno apanye..
Willing seller willing buyer ma...
Alo kawan.. sekejap ckp lain.. sekejap lain.. lu sendiri ckp wor.. lu kantoi sendiri punya statement wor..