Jumaat, Jun 01, 2018

Bayar zakat #MalaysiaBaru?


Pegawai yg Gred 44, 48, 52, 54, Jusa, Turus, Lurus boleh baca niat ni :


Inilah wang sebanyak RM500 yang diambil dari bonus khas bagi membeli siaran World Cup 2018 bernilai RM40,000,000 yang wajib ke atas diriku dan tanggunganku pada tahun ini keranaMu Malaysia.

Oleh kerana dah niat, jangan nak ungkit-ungkit:






Wow! #MalaysiaBaru atau #MalaysiaTipu?

4 ulasan:

Tanah Melayu Kini berkata...

Niat tu yg tak tahan...
Kakakaka... kuang ajo bro..
Terasa wo..
Kikiki...

Tanah Melayu Kini berkata...

#MalaysiaBaruTahuDiaLidahBercabang
#RafiziKata
#EPLFreeJugak
#MalaysiaJuaraWorldCup
#32jutaSemuaMinatBola?
#BolaSelamatkanMalaysia
#GobindTerrorMarketingKa?
#MenteriKewanganBola
#PMTepiIklanBola
#PMIsKetamBola
#PM92MudahLupa
Ntah la.. mcm2..
E hailing dan Grab Car bila nk bubarnya?

Tanpa Nama berkata...

Alahai yg komen pun geng2 depa jgk.
Meh aku tlg..

Maxis dan air asia menjadi penaja utama siaran world cup di rtm. Barulah hidup channel kerajaan yg selama ni lesu.

Derma tabung harapan, Agong pun turut serta dgn rakyat membantu mngurangkan beban hutang kerajaan.

Mohon husin lempoyang cermin balik tujuan hidup dimuka bumi ini

Tanpa Nama berkata...

Hidup tang piala dunia je..lepas tu lembik la balik