Rabu, Jun 27, 2018

Muga hayat Mahathir yang sampai ke PRU15


Dato Huan Cheng Guan Penang menulis:

Saya baca ini pun ketawa besar . Tun M kata Najib may not be around to participate in next GE .

Dulu Cikgu Inggeris saya dia ajar dan kata itu perkataan 'may ', bermakna mungkin bolih dan mungkin tidak bolih.

Masih fresh dalam memori saya, dalam kempen ceramah di merata PRU 14, Nga Kor Meng dan Hew Kuan Yew @ superman pun kata mereka DAP hanya gunakan Tun M sahaja dan Tun M akan MAY not be around very soon kerana umur Tun M pun dah mencecah 93 tahun.

Apa apa pun, Dato Sri Najib may be around to contest or not, that is another story.


Jangan dok tiap tiap hari maki hamun DSNR sudah. Yang sudah memang pergi lah buat kerja , tak payah lah everyday dok run down DSNR .

Apa apa pun hati saya tak sebusuk macam Nga Kor Ming dan Hew Kuan Yew dari DAP kerana dalam ceramah di merata tempat, MEREKA KATA TUN M WONT BE AROUND VERY SOON.

Tapi, saya tetap doakan Tun M panjang umur dan Dato Sri Najib Razak tetap hero dan pemimpin yang saya hormati untuk selama lamanya.

Wow! Fadzil Noor pun doakan tapi tak pada suntikan hormon

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Datuk Seri Najib pemimpin saya hormati

Hasil rampasan RM 1.1B..

Masih nk hormat?

Tanpa Nama berkata...

bagus la sin... tun m pun bukannya nak jadi pm selamanya. time ko kalah ni jela nampak macam baik sikit.. pasal dah xdapat nok cover najib yang terlalu busuk..