Isnin, Oktober 04, 2010

PAS tawar Ku Li tanding Galas?


Al kisah Husam tawar Ku Li tanding di Galas. Jika Ku Li setuju dan bertanding, PAS tidak akan letak calun. Baca di sini.

8 ulasan:

Awanama berkata...

Ku Li..gunakan baki umur ku tu untuk perjuangan yang akan dikenang oleh rakyat kelantan selama-lamanya. Royalti untuk Kelantan, amal jariah buat ku dalam kubur.

Rascal

Awanama berkata...

Ahlu ahlul pas guna KU LI untuk royalti minyak apabila selesai KU LI akan di lupa jangan cakap pasal perjuangan KU LI berjuang untuk rakyat kelantan bukan untuk PAS ingat bukan untuk PAS untuk rakyat kelantan nak harap kerajaan pas cakap bolih lah ceramah sana sini rakyat susah juga sudah ada kerajaan sendiri tak perlu nak tuntut hak itu hak ini yg perabis wang rakyat kelantan siapa?

Awanama berkata...

Royalti untuk rakyat Kelantan, bukan untuk PAS. Kan jabatan audit negara utk check duit royalti tu..
Tolong check juga fakta hutang kerajaan negeri dgn pusat, negeri mana paling banyak. Kalau pusat tak bagi, negeri lain kebulur juga.

Rascal

Awanama berkata...

Ku Li ni pemimpin banyak berangan macam raja2 melayu dengan hikayat khayalan.

Awanama berkata...

Tak payah bg kat kuli.. cari la org lain yg dok kat kelantan... takkan sebesar besar kelantan tak de yg layak kot... kuli biar dia pencen je lah.. menang pon bukan dapat kelantan... ngabih boreh yo...

Awanama berkata...

ku li dah setuju jadi pengarah pilihanraya. baguslah dia pun dah rusty

baik belajar balik kalau berangan lagi nak jadi pm

pengundi Galas berkata...

Baik lah Tuk Guru cabar Nazri Aziz atau KJ bertanding kat DUN Galas.

Kompom PAS menang besar.

Yob Kuala berkata...

Yeop, sebenor nya Husam jumpa Ku Li nak pujuk dia calonkan KJ atau Nazri Aziz jadi calon Dun Galas.

Husam tau Gerenti PAS menang sakan

Aku pun sanggup turun tolong kempen.