Ahad, Mei 25, 2014

Dyana ahli Perkasa?


Gambar kelihatan Dyana sedang membantu ibunya di meja kempen keahlian Peraksa pada tahun 2008.

Dia kata ibunya bukan ahli Perkasa dan hanya ikut-ikut saja tetepi jelas ibunya menguruskan meja keahlian. Maka semestinya ibunya sudah menjadi ahli.

Minaq Jinggo mendedahkan di SINI bahawa ibunya juga adalah ahli Jawatankuasa Perkasa ketika itu.

Wow! Unta belum ada, Dyana belum boleh jual orang

11 ulasan:

Nurul berkata...

2008 dia belum masok DAP.
Tentu ada sebab kenapa dia meninggalkan Perkasa dan masok DAP.

Awanama berkata...

2008 mungkin dia ahli perkasa... mengaku je la, kenapa nak dalih2 pulak...

Awanama berkata...

Dyana kata Tunku Aziz keluar sebelum time dia.

Bohong juga

Awanama berkata...

Biasalah bila join tapi tak dapat habuan Terus cabut.

Awanama berkata...

Anak yammy ni yummy tapi liar

Awanama berkata...


DYNA memeng seorang ahli yang PERKSASA - Teruk lelaki cina tu dierjakan nya.

Sampai longlai .


Tapi tak bertahan lama. ....

Dia dah tak PERKSA lagi

Sekarang DUDOK ATAS PAGAR !!


Ha ha ha ha

Awanama berkata...

putaq belit mainan politaik...tapi dia dgn yummy dia teruk sgt la..

Awanama berkata...

Ramai ahli PERKASA adalah ahli UMNO... cuma budak pompuan ni je yang bukan ahli UMNO. Tu yang UMNO rasa rugi sangat tu

Awanama berkata...

Ibrahim Ali kat Perkasa nak cari makan sebagai Presiden.

Yammy pon nak makan jugak kat Perkasa tapi IA da cekup tinggal sisa-sisa.

Dyana ni pon nak cari makan. Apa salahnya?

You ingat kat UMNO, senang ke, orang muda nak cari makan. Termakan oleh orang tua-tua adalah tu. Silap-silap badan pon termakan sekali.

Awanama berkata...

4.32,
UMNO tak rugi apa apa pun,biasa aja.Kaum mata sepet ini kalau dia nak gunakan sasaorang itu bagi kepentingan parti atau kaum mereka,ini lah cara nya.Yang tak sedar melayu macam anak gadis yang tak tahu mengenang budi ni.Contoh dah ada,Tunku Aziz,Aspan dan AK 47 tu nasib baik menang di Raub,kalau tidak pupus la.

Awanama berkata...

Di Bukit Gelugor orang kata Karpal mati BN pun mati kerana tidak bertanding. Bila ayam dibela dalam reban ayam itu akan mati bila dilepas kerana tidak tahu cari makan.