Isnin, Ogos 26, 2019

Bibik baru?


Pasti tiada konspirasi dari DAP Pusat terhadap orang Ngeh-Nga untuk fitnah.

Macam-macamlah cerita DAP ini mahu ubah persepsi untuk AG tarik kes.

Ada cerita mati pucuk lah. Dan tuduh yang bantu bibik ke balai dibayar RM100,000.

Nasib baik dia tak ngang masa bibik tengah strekar baju. Mahu muka ada cop strekar.

Kalau orang Islam, kita nasihat berpuasa. Bukan Islam ni, pergilah masat. Tak ada masaalah.

Wow! Belum pun Menteri, sudah perkosa amah.

2 ulasan:

XUMNO berkata...

Dia belajar dari sorang bekas menteri umno yang sekarang jadi kakatua PH. Sondol amah lepas tu hantar bali ke Indon dengan seguni duit. Cina celaka ni nak cuba buat camtu, tapi terlewat. Amah tu dah simpan kat Kedutaan Indonesia.

Awanama berkata...

Bibik baru...hahaha..good one Husin Lempoyang...