Sabtu, Disember 21, 2019

Akan datang: Air freshner stor kunyit


Bau bacin sudah diterima sebagai harum ker....

Baca di SINI.

Tunggu si peliwat atau si semburit yang jadi PM. Adalah produk baru dari Malaysia buat air freshner.

Keluaran Syarikat Harum Kunyit Sdn Bhd.

Wow! Akhir zaman ni, busuk boleh jual sebagai wangi. Simbolik....


2 ulasan:

Awanama berkata...

KEMPEN BACA YASSIN SELURUH NEGARA

Lepas sumpah laknat 'Jom kempen Baca Yassin seluruh negara' sekali kan solat hajat sekali ...hentikan fitnah kotor

Kempen baca yassin setiap malam setelah sumpah laknat untuk hentikan politik kotor fitnah jijik

Suma yang dah menyampah dengan politik fitnah jijik selama 22++ tahun ... jom semua baca yassin setiap pembaca dlm blog ini dan sebarkan.. kita ramai ramai baca yassin supaya sang fitnah memgelupor kepanasan bersama anak cucu...


sebarkan pada blog blog lain... ayoh rakyat malaysia hentikan politik kotor fitnah jijik oleh pemimpin fitnah ini.. Kalau kempan solat hajat dan baca yassin sekali pun ok jugak ...


ayohh sebarkannn...!!!

awekaste berkata...

Pergi jahanan lah. Kalau kepala otak tu letak kat kepala lutut. Jangan haraplah parti perompak penyamun nak berkuasa balik.