Khamis, Februari 24, 2011

Anwar bukan Melayu?


GEMPAR!

Ketua Unit Paterniti, Bahagian Forensik, Jabatan Kimia, Nor Aidora berkata profil DNA Y ada coincidental match 1:52 quintillion dengan DNA Chinese, 1:1.470 quintilion dengan DNA Melayu dan 1:1.210 quintilon dengan DNA kaum India!

Ini bermakna lelaki DNA Y paling menyerupai kaum India.

He he he ... itu orang banyak sangat putar alam dan bohong.

36 ulasan:

marilyn berkata...

India kan dah dekat dgn mamak.

Tanpa Nama berkata...

india ke keling...
india tu negeri....
kalau sebut india...apa salah india dengan malaysia.

keling la...paria..

Sudir berkata...

Takkan Nalla kot..

-krisjawa lok3- berkata...

Tak kan lupa kot....keturunana raja peliwat tu kan ada darah kelingnya.. tok wan dia tu....

Tanpa Nama berkata...

kris jawa lok3...

are yu very2 sure..??? ntah2 kau juga keling peranakan...sebab di tanah majapahit (jawa) dulu2 kan penganut agama hindu..

Tanpa Nama berkata...

Mungkin SEPEEEMAAAA tu milik "Mr Sam Bleu" Sg Spt yg punya kot...or...Mr. Gembala Kriss Nan punya kot he..he..he....

Tanpa Nama berkata...

Mungkin sperma kepunyaan Tuan Husin Lempoyang kot....kah...kah...kah.Tuan Husin pun bukan boleh dipercaya sangat, kadang-kadang unta pun diliwatnya...ha...ha..ha.Husin punya cogankata "liwat unta lebih sedap dari liwat orang....."

Tanpa Nama berkata...

Penganut PIS dah lama tahu, tapi bebuat tak nampak er...huahahahaha

Tanpa Nama berkata...

From his naturally Curling Speech, you would have known he was from That Side of Town".

Integoblok

Tanpa Nama berkata...

patut la style Mr Y ni ada gaya macam sivaji the boss.

pooorah

DNA gaY berkata...

kau ni memang jobo la Sin, tapi ambo setuju

Tanpa Nama berkata...

majapahit tu zaman dulu hindu....bukan keling..
hindu ugama....india negeri...
bangsanya keling...
paling hina keling paria.
melayu pas yang sokong cina dap tu sekarang dah jadi paria melayu.

HeroTamil berkata...

Bangsa china berasal dari Cina, Hakka Hokkien Teo Chiew adalah dialect kedaerahan. Budha, taoist adalah pegangan hidup.

Bangsa India berasal dari India..Keling (kalingga), Malayalam, Telugu, Tamil, Urdu, Hindi, Punjabi adalah rumpun bangsa dalam negeri India, dan juga merupakan dialect. Hindu,Islam, Kristian dan Sikhsm adalah agama.

oh yer...brahmin,Kesatriya,Vaisya,Sudra dan Pariah adalah Kasta.

So terma India yang di guna oleh Husin adalah tepat.

HeroTamil berkata...

Bangsa china berasal dari Cina, Hakka Hokkien Teo Chiew adalah dialect kedaerahan. Budha, taoist adalah pegangan hidup.

Bangsa India berasal dari India..Keling (kalingga), Malayalam, Telugu, Tamil, Urdu, Hindi, Punjabi adalah rumpun bangsa dalam negeri India, dan juga merupakan dialect. Hindu,Islam, Kristian dan Sikhsm adalah agama.

oh yer...brahmin,Kesatriya,Vaisya,Sudra dan Pariah adalah Kasta.

So terma India yang di guna oleh Husin adalah tepat.

Cucu Tok Selampit berkata...

Memang lah Tuan Hussin,

No doubt dia memang keturunan India. Semua orang tahu.

Tanpa Nama berkata...

KALAU TGK BETUL2..rupa anu-ghairah(jibu) tuh ada macam rupa G. Palanivel....ehehehe..jagan mara

Tanpa Nama berkata...

Tuan Husin,

Bukan semua orang tahu datuk orang kena tuduh tu memang india muallaf. kalau tak percaya cuba la pergi tanya di kawasan cherok tok kun.

hatimelayu24 berkata...

Assalamualaikum sein

Sape cakap...Melayu la...,tak caye tanya Najib.Mahathir juga Melayu,Abdullah juga Melayu dan Hisham juga Melayu.

Kenape Anu arr bukan Melayu lak?, kita kene mengaku sein, Melayu ni memang macam macam kepandaian nya.hehehehehehehe

Tanpa Nama berkata...

AMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMAH!!!!!!

Melayu Minang berkata...

hatimelayu24, bangsa Melayu ini ada berbagai bagai asal usulnya. Yang paling purenya , kalau tok neneknya berasalnya dari Kepulauan Melayu yang merangkumi Tanah Melayu ,Sumatra , Jawa , Sulawesi, Borneo, Selatan Filipina, Selatan Thailand dan Singapura dan Brunei.

Ada juga Melayu yang tok neneknya dari bangsa dari luar dari gugusan kepulauan Melayu saperti Arab, India,China,Jepun,Turki,Pakistan,Afghanistan,Inggeris dsb. Mereka ini juga ditakrifkan sebagai Melayu kerana 1) salah satu dari tok nenek mereka adalah Melayu 2) mereka mengamalkan budaya Melayu dan 3) mereka beragama Islam .

Jadi, yang pure Melayu tu memang DNAnya Melayu , tetapi yang Melayu tak berapa pure ini,DNA tok nenek dia tetap ada. Sebab itu ada Melayu yang ada DNA tok nenek mereka tetapi mereka tetap Melayu.

aspalela berkata...

suka sangat makan kari-pap, tu lah punca nya DNA dia jadi cam tu.

korang pun kalau suka makan karipap, nanti jadi macam dia.

Abu Garcia berkata...

Ajojoh ....... Afifa juga berDNA India? Ayoyo ...yenna da? Pariyya ...?

Tanpa Nama berkata...

itu DNA madey.

Tanpa Nama berkata...

madey kan org india

Tanpa Nama berkata...

Memang bapak bang auuw nuar tu berkulit hitam macam india dan rupa pun tak banyak beza sebab aku pernah terserempak dengan dia dulu di air port. Pendek kata DNA auuuw nuar tu memang lah jenis tu lah tapi dia lebih pariah dari india lah.

Tanpa Nama berkata...

tu yg duk bela hindraf sgt tu.. :-(

Tanpa Nama berkata...

Elok sin pi cek DNA hang juga. Terkejut nanti ada DNA unta selain arab.

Ka, ka ka.

HeroTamil berkata...

Huahahaha..kesian juga aku sekor dua pemuja Anuwar nie, tak dapat terima hakikat tok si Anuwar nie keturunan India dari kasta Pariah..

Huahahahaha

Terongpipit berkata...

DNA yang ketiga tu... sapa punya?
AZ*** ke, yang tumpang sekaki?

Tanpa Nama berkata...

Hung Seng,

Bila semua mixed jadi DNA AUTA ..


hehehe..



mat siam.

Abdul Wahub berkata...

Assalamualaikum Ya Tuan Hussin Lampoyang,

Masyaallah..itu DNA Y suda campor-camporlah. Kalu ente mau chari ini macham punya orang..musti dia kerja jual condoi ABC,nasi kandar atau apa saja yang bercampor-campor.

Jobo berkata...

Mengikut satu kajian, menjobo merupakan hobi org2 India.
Jadi DNA Y itu mnegesahkan tabiat dan hobi si mamat penjobo tu dan bukti beliau ada darah India.
Org melayu tak reti menjobo. Ngko org tuduh TDM tu mamak, tapi dia tidak pandai menjobo. Rasanya TDM lagi melayu dari Al Jobo.

Tanpa Nama berkata...

kalau pak liwat tu bukan melayu, keturunan keling kacang putih la tu.... :-(

Tanpa Nama berkata...

lubang kunyit panas berasap, kau orang tak try mana tau. cuba kaau orang tanya bapok, pondan, sutung dan seangkatan dengannya. baru le tahu jawapannye.

boleh jugak gi tanye kat seipol, sedapke. lepas tanya anei war.
oowwwwwwwwwwww

Tanpa Nama berkata...

Baru hari aku tau yang nuar tu keturunan keling....patut la kaki belit...selama ni aku tak tau pun...terima kasih sebab buat pendedahan...patut la nurul izah ada iras heroin hindustan...




nut

Tanpa Nama berkata...

Sweet blog! I found it while browsing on Yahoo News.
Do you have any tips on how to get listed in Yahoo News?
I've been trying for a while but I never seem to get there! Appreciate it

Also visit my site ... natural cellulite treatment