Isnin, Ogos 22, 2011

DNA Anwar dicemari bakteria?


Baca di The Unspinners sini

18 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kasi can lah dia nak cong ...pengajian melayu universiti malaya.

mana boleh bakteria rosakkan dna ...

dokter ayam berkata...

bakteria boleh rosakkan sel otak tetapi bukan DNA.

kluangman berkata...

Ertinya otak Anwar dah rosak ke? Sekarang dia pakai otak kuning ke?

azman berkata...

Assalamualaikum sein

Macam orang mengail ikan, bagi die makan umpan tu masuk kat dlm rengkungnya, dan baru la kite tarik..hehehehehehehehe. kalau tk dpt pon akan mati juge sudahnya.

Tanpa Nama berkata...

Kalau yea pun DNA Anwar sudah tercemar bakteria, kenapa pulak masih lagi dapat di kesan DNA dia pada airmani tu?

Sepatut nya kalau dah tercemar, ianya sudah tidak boleh mengesan apa apa.

Habis tu DNA mami di Mesir yang beribu ribu tahun tu boleh di kesan pemiliknya, apa hal pulak...

sukat sukat lah sikit kalau nak kelentong, Nuar, Nuar...

Tanpa Nama berkata...

otak bekas pelajar pengajian Melayu UM kini dah dicemari bakteria omputih sampai nak bagi keterangan mahakamah pun dalam bahasa english.

Inilah budak pengajian Melayu yang dulu mahu mewarwarkan keagongan bahasa Melayu.

bengol

Tanpa Nama berkata...

usin,

baca keratan akhbar tahun 1974 tentang DNA ni.

Kuala Lumpur - 17Feb 1974.

Menurut kajian tentang DNA yang dilakukan oleh seorang pelajar pengajian Melayu, DNA boleh tercemar akibat dari pembiakan bakteria apabila kemaluan memasuki dubur seseorang manusia itu. Penemuan itu dibuat setelah kajian yang mendalam dibuat oleh pelajar tersebut dengan adik angkatnya.

Wartawan-The Moon.

balut_skek berkata...

sin..ekau jangan dok golak sin..den donga namo ekau kelua maso pebicaraan tadi sin..ANUwar kato dio bongang botul kek ekau...dio tanyo CAN I FUCK U TODAY..ekau buat donno yo..marah dio sin

Tanpa Nama berkata...

tu ler ..main lagi belakang ..

kan skg dah susah ...

kalau nk klentong pun ... agak2 ler ..

apa dia ingt semua orng PAS dn orang PKR ke yg ada dlm Malysia ni...?

Tanpa Nama berkata...

Dahi Saiful dah tidak tercemar, tanda hitam sudah tak da.

Tanpa Nama berkata...

Dahi Saiful dah tidak tercemar, tanda hitam sudah tak da.

Tanpa Nama berkata...

bakteria pun tak mau datang dekat dengan DNA anwar.

takut nanti dijangkiti penyakit suka meliwat.

Tanpa Nama berkata...

Esok peguam serta pakar DNA dari ostolia akan memohon kepada hakim bagi membawa masuk dan menyoal DNA anwar dan juga bakteria yang di kenali sebagai pencemar DNA anwar bagi menguatkan hujah mereka.

YB (Yang Biol) Nurut Izzam berkata...

Woi Pakcik Usin,

Engkorang ni betui-betui dah bengong la..papaku mane ade DNA..DKK ade la..satu kapal dengan Tun Mamak Madey. Kalau lain sikit adalah si Hisyam pondan tu..dia DKT..Darah Keturunan Turki. Aku? DKK gak tapi Darah Keturunan Korea..ikut sebelah mummyku...ha..ha..jangan mare!!

hantu makcik karipap berkata...

agak-agaknye lah.... macam mane dna tu bole tercemar... mesti makan karipap banyak sangat niee...

mengikut kajian yang dibuat oleh hantu makcik karipap.... dna (spesimen air mani) akan mengembang sekiranya karipap tu intinya kentang , akan menguncup sekiranya inti karipap itu sardin , akan ada titik titik hitam sekiranya karipap iti intinya ayam.... yang lain-lain inti tu makcik karipap tak sempat buat kajian lagi....

nanti makcik update yeee...

Tanpa Nama berkata...

kalau bab anwar segalanya TERCEMAR

mohamed berkata...

Kalau tercemar pun, takkan bakteria ni dapat ubah profile DNA orang lain dalam dubur Saiful menjadi serupa DNA Brother Anuar...mustahil

Tanpa Nama berkata...

jubo saiful pasti banyak bakteria. apo nak cemar2 lagi???