Khamis, Ogos 18, 2011

Hisham dah tidak beri 'amaran'

... dia suruh 'lakukan sesuatu.'


Amboi! Takutnya suratkhabar The Star dan Ketua Pengarangnya bila diarah 'lakukan sesuatu' kerana tersilap iklankan babi panggang dalam terbitan sisipan Ramadhan.

Tercabut lutut dari ketaran yang terlalu pantas.

11 ulasan:

Awanama berkata...

Makin turun darjah....patutnya dari 'amaran' naik pangkat kepada 'tindakan'...rupanya turun jadi 'nasihat'..

Kalau turun pangkat lagi, jadi 'cumbuan dan rayuan'

Inikah Menteri yang dihebohkan ala Anwar dalam kabinet Najib???? jeng..jeng..

Zaidi berkata...

Husin,

Dulukan kita dah namakan Kementerian Beri Amaran, sekarang dah transformasi jadi Kementerian Dialog dan Nasihat (KDN) selepas ini Kementerian Pantau Memantau dan Pandang Dari Jauh Aje (KPMPDJA)...hantam saja lah! (suara P Ramlee dgn nada sinis)

Awanama berkata...

makin ramai menteri macam ini lah yang diperlukan di malaysia ini, ingat hisham kalau kau kasar sangat tak merasalah kau kerusi aruah bapa kau dulu macam najib tu sekarang. banyak kan menteri yang pondan baru tauuuu

Awanama berkata...

dmereka akan lakukan lagi banyak kerosakan...kdn yg suruh...[roy]

Awanama berkata...

dah sah hhisham tu pondan, nak suruh pondan jaga keselamatan dalam negara? hisham tu tak ada benda macam nuar tu, sal tu tak main jubuq dan doll, syabas hisham kau bejaya menurunkan darjah kepanasan tabik lu sepering

Awanama berkata...

Hishammuddin kerispondanmudin ni patut tukar kementerian hal ehwal wanita jer.

Tidak pon ke kementerian kebajikan supaya beliau turun padang dan lihat bagaimana susahnya rakyat dibawah.

Dia tu golongan bangsawan, mana tahu susah peritnya rakyat dibawah. Keadaan digrassroot keperitan atas ketidakstabilan politik sbb menteri amaran ni biarkan kebebasan keterlaluan dan mengugat keamanan rakyat.

Bila dah turun padang, biar insaf banyak dan tolong rakyat! Jgn asyik tersengih tunjuk gigi memanjang..

Abu Garcia berkata...

buat sesuatu? ...awat buat magik ka?
Letak jawatan atau dikenakan tindakan kerana menghina Islam .... 3 tahun penjara jer.....

apa lagi? dakwa lah ...pengecut!

Awanama berkata...

best gak bila masuk kau punya blog, boleh sengih2 sorang, drp baca lain blog mendidih jer, kau naikkan tahap lawak tu sin, biar kerismudin turunkan level dia, kau naikkan lagi nkera dan ko p i kau sin dgn ayat2 yg boleh jadi terapi pada org melayu yg sedang hopeless dan berdukalara,

heem tak boleh harap semua...

Awanama berkata...

Tak tau apa dah jadi dgn KDN skrg ni.. bknnya makin berani makin kepit pulak jadinya... klu mcm ni la jahanam malaysia jdnya.. kurangkan kebapokan dalam tindakan tambahkan amalan dibulan ramadhan...

jebat berkata...

Salam ya Husin,

Aku nak komen sikit aje.
Apakah tindakan Hishamuddin itu demi kepentingan negara??

Kali ini lepas. Besok entah apa lagi di buatnya.

Hentam ajelah, Hishamudin !!!

YB (Yang Biol) Nurut Izzam berkata...

Woi Pakcik Usin,

Haa..kan aku dah cakap. Si Hisham tu kan pondan lagi bacul. Sama jer dengan si Nazri..budak Namawee tu buat hape pun..sapa pun tak berani amik tindakan. Nak harap ngan Najib..ngan bini sendiri pun takot. Abih la Malaysia ni.