Ahad, Disember 30, 2012

Boleh jual iklan


Takkan tak boleh jawab di media alternatif pembangkang? Macam-macam alasan.

RTM mesti tidak berani beri Hadi peluang dengan Rais Yatim begitu konservatif. Namun begitu, sebagai TV swasta, TV3 boleh ambil peluang.

AMbil peluang jual ruang iklan ubat kuat.

Wow! Jual iklan akan jual orang

7 ulasan:

Awanama berkata...

dia buat amanat
dia buat org pecah belah
org dia yg punya buku
suruh terang kan pasal
amanat dia kat puak dia, kat org dia sendiri, di suruh nya media kafir?
media yg dia haram kan dulu?
guna media yg dikatakan pihak
kerajaan?
samada hadi memang kodi
atau dah gila minum todi

Awanama berkata...

hadi patut jawab dan debat dgn cikgu non dan orang2 pas serta mufti2 yang timbulkan isu ini di khalayak ramai.

Buat live debat dan forum di tv dgn puak2 ni.

Awanama berkata...

Sesi 1 jam bersama TGHA LIVE di RTM/TV3 sepatutnya ade juga Q&A melalui talipon & FB dan pastikan semua Qs tu terjawap dgn memuaskan, leh ?

Takut 100 jam pun tak cukup ... berani Menteri luluskan RTM utk LIVE macam tu ?

Berani TGHA jawap semua Qs ?

Husin Lempoyang pasti berani, kan ?

tebing tinggi berkata...


Dah muak dah cerita-cerita macam ni,Hadi dengan amanat 'setanya', Lim Guan Eng dengan ucapan 'setanya' sempena krismes dan Anuar dan koncho-konchonya dengan kelakuan setanya.

Najib dan hisamuddin menjadi setan juga kerana membiarkan sahaja pekara-pekara saperti ini berlaku sesuka hati mak bapak dia orang je.
Tapi Najib dan Hisamuddia jadi setan bisu .

Awanama berkata...

Tak apa PRU 13 nanti kita bagi mandat sama Najib. Nanti baru lah tahu itu pakatan sama ada langit itu tinggi atau rendah. Say what you?

Awanama berkata...

The fisherman nak bagi amanat baru, undi umno masuk neraka undi dap masuk syurga....

Awanama berkata...

beri kemenangan besar pada BN...supaya kerajaan berani ambil tindakan tegas pada pemecah-belah perpaduan rakyat dan negara...