Isnin, Disember 31, 2012

PANAS ... Video rogol mantan Speaker V Sivakumar


Pada mulanya video itu tidak jelas rupa pelaku rogol itu menyerupai Sivakumar.



Setelah melihat gambar di atas, baru jelas.



Sivakumar telah memakai rambut palsu dan mencelikkan mata dalam video itu. Ikuti video rogol tersebut:


Babak rogol di penghujung video, sementara itu, kita berhibur dahulu. Muahaha ...

Wow! Macam gitu ke Sivakumar nak jual Ganesan ...?

SELAMAT TAHUN BARU 2013

7 ulasan:

Akar Umbi berkata...

cettt...

Sia-sia aku tunggu sampai pukul 3..

taipingcentral_harapan melayu berkata...

Salam Sahabat seperjuangan..

Mohon dapat di linkkan blog saya tuan..

http://taipingcentral.blogspot.com/

Untuk posting blog Terbaru saya:

http://taipingcentral.blogspot.com/2012/12/live-hmetromy-bongkar-5-artis-malaysia.html?m=0

Semoga perjuangan Kita menambahbaikkan ukhuwah sesama kita. Semoga berjaya..

Hebat blog bro.......

Tanpa Nama berkata...

satu satira sindiran buat v sivakumar supaya jgn buat crita dan fitnah sebarangan.

sakit perut bila ku fahami sindiran mu. usin.

dgrnya takde pun visi kandung lucah yg dituh ganesan oleh sivakumar

Tanpa Nama berkata...

mcm siul ajer, husin

Tanpa Nama berkata...

Sivakumar ni yang kena angkat polis sebab tak mau turun dari kerusi speaker ADUN Perak. Dia jd speaker sebab PR berkuasa, BN berkuasa pulak dia masih nak duk kerusi speaker. Ini muka tarak tau malu punya.

Tanpa Nama berkata...

Masih Ada gelaran Pak Haji ke? Rosak akidah orang ari-ari je dengan cerita and video seks.

Muhammad Farhan berkata...

gimana ini euy... tragis...

About AnalisisRingan