Rabu, Oktober 02, 2013

JJ menangis?


Eh ... kenapa pulak tu?



Wow! Bak kata peribahasa, "Hendak harum terlalu hangit."

10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

maklumlah sin,

itulah harapan nak tunjukkan kebolehan diri dan kembalikan kerjaya politik

kebolehan menyamun tak boleh tunjuk, nanti sprm masuk.

Tanpa Nama berkata...

Obama takut nak datang. Tak mahu michelle diraba bontot

kluangman berkata...

Jangan pandang rendah pada org kita... kalau Obama dtg pun, berebut persepsi Dan fitnah akan timbul, Ada peliwat akan mengaku Obama dtg 'kerana' dia Dan akan Ada pula kata Obama dtg nak warning najib.

Kita tak dapat belajar banyak dari Obama pun, dia malu sebab 800 ribu kakitangannya diberhentikan gara2 salah urus tadbirnya.

Lebih baik belajar dari kj, bagaimana cara menjawab salahurus kementerian kebudayaan kena bayar kpop.

Cahaya Al Majid berkata...

Salam Kluangman _stuju dengan komen u.

maae berkata...

Sekurang-kurang nya kita di beritahu dari yang BENAR sehebat mana manusia, tak tembus pun bumi di pijak. Kesombongan dan keangkuhan yang tidak dapat lagi di sembunyikan.

Begitu juga senario di Malaysia. Mereka yang angkuh dan sombong dengan " lombong emas " yang di amanahkan untuk keperluan rakyat marhaen, telah di salahguna untuk kepentingan sendiri yang tiada tolok banding nya melangkaui kroni-kroni pembodek kuasa. Rakyat terkulat-kulat malah di cop malas dan bodoh.

Ingat lah ! Allah SWT itu sebaik-baik pembalas tipu daya !

Obama berbohong setelah ikrar terpilih menjadi Presiden Amerika. Satu dunia menjadi saksi pembohongan nya. Di Malaysia, siapa kah kaki penipu dan putar alam ? Siapa yang mengira dan tidur atas wang ?

Masa husin lampoyang dedahkan ! Antara tiga darjat.....

Tanpa Nama berkata...

Sin ... Syed Akbar kata JJ sanggup bayar tapi Obama hanya ke Indonesia dan brunei

Tanpa Nama berkata...

mesti ke taruk dalam nama jawatan taraf menteri?

masa haron siraj dihantar ke geneva dia pun taraf menteri tapi takde sebut dalam title dia.

adakah jawatan rasmi shahrizat penasihat taraf menteri?

rais ppenasihat pun taraf menteri juga? ah rais pasti guna...gila tu dia takde kuasa lagi.

Gila si JJ ni ...

Tanpa Nama berkata...

JJ dah mula kecewa dengan politik. Ura-ura kata dia nak jadi macam daim pulak.

dia ni psycho beb. Tanyalah orang2 di rompin.

Tanpa Nama berkata...

http://pilihan-anda.blogspot.com/2013/10/obama-tak-datang-demo-tetap-akan.html#.UkzdERDpyno

Budak ni lagi gila bro

sam berkata...

halo JJ Labu... itu saya pun duta taraf menteri jugak sana India.

tara ekshen jugak...

saya sama itu presiden india hari hari sama sama makan sireh tara kecoh lah

saya sama itu pm india hari hari sama sama minum teh masalla...tara kecoh juga..

lain kali awak jangan suka raba perempuan la... itu pasal obama tak mau datang.