Khamis, Mac 27, 2014

Anwar dah lama F balik cina PRC


Kereta bertulisan di atas diambil gambar berhadapan Hotel Lido di Beijing di mana keluarga penumpang MH370.

Dengan rakyat China dilihat terlalu emosi hingga tidak rasional untuk menuduh hal bukan-bukan, elok usah dijawab. Tahan rasa geram dan simpati kepada mereka ini yang sudah kehilangan keluarga.


Lagi pun, Anwar dah lama jawab balik cina PRC ini....


Wow! Bengkok punya jawab

19 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Alhamdullilah, lepas ni chinadoll, babidoll, kulup-tak-sunatdoll boleh berambus dari bumi Tanah Melayu ni. Panggil semua saudara mara chinadoll, babidoll, kulup-tak-sunatdoll di Malaysia ni berambus ke Tanah China semula...

Tanpa Nama berkata...

Itulah masalahnya dengan orang Malaysia. Tidak dapat bezakan antara bangsa Dan warganegara. Walaupun kami bangsa Cina tapi yang dimaki hamun adalah Negara kita. Jadi janganlah campuradukkan keduanya sekali.
Kami pun marah Dan kesal dengan tindakan mereka tapi apa boleh kami buat.
Kalau nak kutuk pergilah kutuk bekas presiden ABIM yang tak dapat bezakan antara halal Dan haram. Bekas ketua Angkatan Belia Islam Malaysia dituduh dengan bukti video BERZINA masih nak salahkan orang Cina. Bongok

Tanpa Nama berkata...

maaf bangsa cina..kami sudah tidak lagi mempercayai bangsa kamu....terlalu materialistik,tiada setiakawan,penting diri sendiri,hanya menyayangi bangsa dia , angkuh dan banyak lagi...bencinyaaaaaa.

QalamQabut berkata...

Anon 10.09... Sekandang kerbau membawa lumpur, habis dengan kamu terpalit.

kluangman berkata...

Ada beza ke lim kit siang dng cina di cina...sama2 haramzadikk..

Tanpa Nama berkata...

Ada hikmah disebalik ini semua. Rakyat China yang nak datang jadi GRO dan china doll dah boikot malayisa. Ini bagus!!!! Kedua, rakyat China akan boikot rakyat Malaysia yang berada di China, termasuk peniaga dan penuntut....boleh tutup kedai, dan tak payah nak masuk sekolah jenis cina. Kita alu-alu kan kebencian rakyat china keatas Malaysia dan rakyat Malaysia di China. RBA, terima kasih banyak2 kerana mencarna kebencian rakyat china kepada puak hang.

Tanpa Nama berkata...

Bukan sekandang tapi seekor. Bagaimana pula dengan pemimpin yang peliwat dan penzina tapi masih disokong. Sekurang-kurangnya, pemimpin barat lebih bermaruah walaupun masyarakatnya berfikiran liberal berkaitan dengan isu seks. Bagaimana pula penerimaan masyarakat Melayu amnya dan Islam khasnya menerima pemimpin yang berzina dengan sundal kafir dan meliwat seorang lelaki?
Adakah masyarakat Melayu Islam lebih liberal berbanding dengan masyarakat Eropah yang dianggap kafir?

Tanpa Nama berkata...

Adakah DS Najib atau Anwar berani mengumumkan Buy Chinese Last seperti mana yang dilakukan Oleh Tun M. Saya rasa tidak. Tun Mahathir - my salutes to you Sir as you made me stand tall as a Malaysian. You're the BEST Malaysian PM. A poor Chinese boy who made himself a successful person because of you

Tanpa Nama berkata...


Salam takzim,

Apa yang Cina tak puas hati ?

Kerajaan Malaysia lambat mencari MH 370 ?

Kalau nak pantas carilah sendiri. Sewa kapal perang Cina yang nak kelautan Hindi punmemakan masa berminggu-minggu.

Lu cakap manyak senang, mau tau bat sendiri lah. ... ...

Tanpa Nama berkata...

kaji semula srjk sebab tiada dalam dunia mana2 negara ada sekolah vernakular,,,,

Tanpa Nama berkata...

Kalu ikut sejarah msia, india, pakistan, indon, vietnam, usa... suma pun dah nuor F dulu...

Hantar balik cina nih suma pegi balik negara asal, bikin byk darah babi tumpah jak kat bumi msia.

Tanpa Nama berkata...

Komen orang bodoh

jebat berkata...


Salam takzim,

Tanpa nama 10:01 pg,


SRJKC ada diMalaysia sebab Badut Nsinal pertama Malaysia membnarkan nya.

KUMUDIAN,

Ia makin kuat sebab XONG DONG dimuakan oleh Najib + Mohidin yang memberinya MUKA !!


Saya masih ingat kata kata seorang pegawai Syarikat Perancis, bekas pegawai tinggi Fregn Legion di Vietnam pernah berkata bermaksud: ".. kamu tau, dihati Cina tiada nilai persahabatan, yang ada di fikiran mereka ialah 'WANG' aemata-mata. Setiap hari mereka berkerja untuk 'WANG' , Sebelum tidur mereka mangira "WANG' mereka dapat. Dalam tidur mereka mimpi 'WANG'. Bangun pagi mereka berfikir bagaimana nak cari 'WANG'.

Kalau terpaksa mereka sedia jual siapa saja untruk 'WANG'

WANG, WANG, Itulah matlamat hidup mereka !!!!

Tanpa Nama berkata...

Nak tahu juga apa komen pemimpin MCA, Gerakan dan DAP dlam perkara ini.

Aaron Tham berkata...

Bagi pengetahuan anda semua, bangsa Cina ada yang menyayangi negara ini. Dan adakah gambatr diambil daripada negara China. TAhu tak, kami telah berusaha membalas setiap comment yang diberi oleh orang China supaya nama Malaysia tidak diburukkan. Jgn pertikai kesetiaan kami. Kalau kami tidak sayang negara, Lee Chong Wei akan tinggal negara ni pulak.

QalamQabut berkata...

Good for you Aaron Tham. Just like what I said to Anon 10.09... Sekandang kerbau membawa lumpur, habis dengan kamu terpalit.

You need to show more of your self, your stand, your loyalty to this country. Not only to other Chinese but to the Malays also. Be true to yourself and to others.

It's up to you (and your friends) to mend the feeling of uneasiness between the Malays and the Chinese in Malaysia. We don't want another 13 Mei to happen.

Politics should not disunite citizens of Malaysia. Politics should not erect barriers between religions and races. We have to respect one another to live together.

Tanpa Nama berkata...

Pi balik tanah besar cina.. Org dah kasi muka mau bontot.. Puki mak lu x sunat cina..

Tanpa Nama berkata...

Lu lagi BANGANG!!

Tanpa Nama berkata...

Woi cina hang p blah buang blik negara hang..aku meluat tgk..tambah kat penang nie semak ngn hampa prangai mcm musibat..mcm haram jadah bila cina pegang penang..umah hrga mcm babi..