Khamis, Mac 20, 2014

Kenapa MH370 tidak jumpa, tapi DNA sperma Anwar boleh jumpa?


Penyokong Anwar Ibrahim menyebarkan gambar di atas untuk memperlikan kerajaan yang tidak boleh jumpa pesawat MAS MH370 tapi DNA sperma Anwar yang begitu kecil hingga perlu dilihat melalui mikroskop booleh dijumpai.

Konon-kononnya ikut lojik mereka, kerajaan ada niat jahat dan berkonsiasi untuk kenakan Anwar. Langsung pada mereka Anwar adalah mangsa kezaliman. Saiful yang kena diseksa dengan zalim itu apa? Ingat sedap?

Husin dapat jawapan ini setelah bersembang dengan seorang pegawai polis dan seorang pegawai tentera.


Kata pegawai polis, sudah 26 negeri cari dengan kehebatan peralatan merika, kecanggihan hackers dari China, perisikan Rusia dan macam-macam bantuan dari 26 negeri pun masih tidak jumpa.

Nak buat macam mana lagi?

Husin beritahu mereka ni bebal bukan mahu terima sebarang jawapan tapi mahu putarbelit jawapan. Lagi dijawab dengan canggih dan teknikal, lagi mereka tak faham dan tak mahu faham.

Pening pegawai polis nampaknya. Dia mesti terfikir macam mana nak terangkan pada beruk-beruk ini?

Pegawai tentera pun kata dia boleh jelaskan. "Area of operation" untuk MH370 amat luas. Sejak kenyataan terakhir PM, ianya kini bertambah luas hingga seluas "2.24 million square nautical miles".

"Area of operation" bagi mencari DNA sperma Anwar hanya di dalam dubur Saiful. Lalu pegawai polis tertawa. Ha ha ha ...

He he he .... betul tuan. 4 cm saja di dalam dubur Saiful.

Wow! "Area of operation" jual unta dari Cairo ke Damsyik

10 ulasan:

nahaf berkata...

izinkan sya link ke fb yerr.

kluangman berkata...

Kerajaan tidak bertindak zalim kpd anwar, untuk mengesahkan sperm itu milik anwar makan masa bertahun.
Untuk mengesahkan mh370 baru masuk belasan hari...

Teori mh370 sama nasib mcm omega3 - hanya anwar yg tahu.

Anwar tipu jijah, samalah mcm obama klentong najib.

Tanpa Nama berkata...

Salam Bro,DNA Nuar mudah dijumpai sebab dah tahu tempatnya ( lobang kunyit ) tapi tempat MH 370 tak tahu lagi !Semua radar dan satelit yang canggih pun naik pening !

azman berkata...

Assalamualaikum wbt Sein..

Lawak betul bro Polis tu ye, tapi dalam lawak ada kebenaranye..supe mcm ko jugak la kan seinnnn...

Aku nak tambah serbuk sket la sein,..

Pemimpin kita buat kerja bertungkus lumus,ada orang kesah? cemuh lagi adalah.

Anwar senang lenang nak salahkan gomen tak pandai buat keje,..
Dia(anwar)nak ngaku dia buat keje tu ngn Saiful pon susah,...nua nua..

Tanpa Nama berkata...

Mereka membodohkan sesama sendiri je sin. Org lain tengok geleng kepala je.

Pelumba lari 100 m berkata...

SIn

Kapalterbang terbang jauh.

Air mani Anwar berenang 4 cm ajer.

Tanpa Nama berkata...

Sperma Nuar bergelumang dengan taik . Kapalterbang Ada di langit, darat dan laut. Kalau Nuar suami baik tak berpoya-poya Kat luar pasti Sepat Kering Jijah yang sabo dia. Ambik sperma dia taruk dalam lubang kunyit Saiful. Lagi hebat teori konspirasi ini. Hai dah anugerah Tuhan

Tanpa Nama berkata...

Tn Hj Sin,

Penanaman air mani sedalam 4cm tu sebenarnya pd saya adalah satu konspirasi tahap tertinggi dunia bagi mengelakkan sipenanam air-mani dihapuskan dari atas muka bumi ini (melalui pertolongan kawan2 rapatnya dari luar negara yg bersimpati) atas kegagalannya melaksanakan 'pertukaran rejim' sptmana yg telah dirancang bertahun-tahun oleh penyumbang dana, sedangkan bantuan kewangan telah disalurkan tanpa henti sejak sipenanam air-mani masih lagi dlm kerajaan memerintah.

Dia dan kawan2 luarnegaranya yg bersimpati tahu, sekiranya dia terus bebas, besar kemungkinan dia akan jadi lebih teruk dari apa yg berlaku pada MH370, hilang tanpa kesan sampai kiamat.

manjung berkata...

Ha ha ha aku pun nak tumpang tertawa juga. Itu pun puak2 haram Tu tak tahu....memang haprak la...,

Rabbit berkata...

...kemudian datang seorang bapok mencelah
"hoi! area of operation nya besarlah. 6 cm!!"