Isnin, Disember 05, 2011

Nizar Nizar ...


PKR tuduh:
  • Keluarga Menteri, Shahrizat dapat kontrak kerajaan dalam NFC
  • NFC beli kondominium mewah RM9.8 juta
  • Shahrizat guna RM800 ribu dana NFC melancong luar negara
Si Nizar pulak tuduh:
  • Shahrizat guna duit NFC beli seluar dalam RM23,000
Hehehe ...ke situ pula dia.

11 ulasan:

Awanama berkata...

kahkha kah kah..

Baru sudah persidangan lembu oleh gerombolan lembu..di PWTC...

kahkah..

teringat ana satu pantun yg di buat orang dulu kala untuk tatapan dan ingatan anak cucu..

Buai laju-laju sampai pucuk sana
apa dalam baju lembu sharizat punya

sin nasib baik saudagar unta bukan saudagar lembu....

Awanama berkata...

Sin,

Hanya jenis lembu jer yang nampak manusia kat PWTC itu hari macam lembu.. Kalau dia manusia, otak dan mulut dia tak macam tu.

Jangan ambik ati, Sin..

Awanama berkata...

Kat mana nizar dapat maklumat coli shahrizat rm23 ribu?

Baik masukkan dia tg rambutan yob

Awanama berkata...

kah kah kah...nizar tau la sebab dia yg p beli ngan sharizat...bodo nizar ni...huahuahuahua tak dak lawak lain nak buat

nazir sekolah berkata...

Nizar ni dah rosak otak dia....
mat sabu pun tak lucah sampai ke situ.

banyak bebenor berkawan dengan aljuburit yop.

Mohd Arshad Raji berkata...

Kalau orang UMNO masih dengan pendirian bahawa apa yang di lakukan oleh suami Shahrizat dalam kes Lembu itu betul, maka saya katakan bahawa UMNO telah hampir masuk kedalam liang lahat. Hanya menunggu untuk di tanam saja. Percaya lah..........

pak menakan hang berkata...

hari tu hang p mekah buat haji @ jalan2?

Awanama berkata...

perhimpunan agong lembu lembu baru sahaja selesai
dalam perhimpunan tahunan ini banyak lembu telah
melembukan sesama sendiri

sorang lembu dari kondo le botique bangsar telah bosan
dengan apa yang telah berlaku diperhimpunan tersebut
lalu membuat bantahan

lembu ini membantah perangai lembu yang lain
akhirnya untuk membuktikan bantahan nya
lembu ini telah meninggal kondo kediamannya di bangsar
dan berpindah kesebuah banglo yang juga tidak jauh dari bangsar

rumah kediaman baru ini amat dekat
dengan pucuk pucuk kayu
yang boleh di capai dari tepi tingkap
untuk terberak juga amat senang
kerana apabila hujan turun
beraka lembu ini akan dibasuh hujan
dan terus mengalir diatap!

Awanama berkata...

Tuan General

Relaks la ... Dont be too serious.

Nak serious tulis di blog sendiri

Awanama berkata...

Salam Tuan Hj:Sin,

Banyak sangat iblis datang dalam
blog tuan ni.Agaknya masa tuan tulis
tuan tak baca tiga kul.

Walau apa pun saya biarlah jaga lembu
daripada jaga atau berkawan dengan iblis,sebab Allah kata iblis musuh no:1 anak Adam.lembu banyak faedah
kapada manusia,boleh juga buat korban dan macam2 faedah yang kita
dapat dari lembu.Iblis buat fitnah
dan suruh kita bercakaran supaya
Melayu Islam hancur.

Lblis sekarang pakai seraban duduk mesjid,surau dan majlis2Aagama.Bukan suruh umat Islam berbaik sangka dan bersatupadu,dia tabur fitnah,mengata dengan mengeluarkan kata2 kesat.Lepas tu dia takbirr dan diikuti juak2 yang ada bersama.

Ibli yang satu jenis lagu tu lagi
teruk.Semuanya halal untuk dia orang.Memang pelik geng ini,suka
main depan dan belakang.Yang pelik sangat suka kapada kaum jantan.
Mereka ni mengamalkan budaya kaum
LUTH.

Mereka ni semua kawan baik Wali
Selipar.Cuba tanya Nikee Ajiss.Sure dia akan senyum dan dia kata kawan dia,,,,.

mat saga berkata...

sin....

ada orang kata kat sini dia nampak lembu kat PWTC hari tu...

ada orang kata... hanya lembu sahaja yang boleh nampak lembu...

mungkin dia nie ada darah lembu tujuh keturunan kot...