Isnin, Disember 24, 2012

Adakah Nik Aziz nak haramkan Krismas?


Besuk penganut-penganut Kristian akan meraikan hari Krismas.

Berdasarkan salah satu fatwa Nik Aziz, adakah dia akan haramkan Krismas diraikan oleh penganut-penganut Kristian yang menguasai rakan Pakatan Rakyatnya, DAP?


Mana tidak Hari Krismas itu Maulud Nabi Isa. Hehehe ...

Dari apa yang ditunjukkan oleh Nik Aziz di Kelantan dan ahli-ahli PAS, tidak hairan mereka memaksa kaum bukan Islam.

Di Bontong, ahli-ahli PAS melarang majlis makan busat DAP diteruskan kerana ada penari-penari bawak buloh dan jolok mata-mata penuntun, perkara ini boleh berlaku.

Sebelum ini, sudah ada larangan dibuat terhadap orang bukan Islam di Kelantan untuk gunting rambut jantina dan berpasangan dalam kereta di tepi airport
.
Lantaklah ...

Husin raikan Maulud Nabi Muhammad kerana setiap hari Nabi Muhammad diraikan. Apa salah dilebih sedikit pada hari keputeraannya. Ada hari lain pun ada lebih sedikit selawat.



Mufti Mekah dan Madinah pun kataokay.

Pada hari Maulud Nabi Isa esok, pastinya besuk tengahhari Husin nak makan daging Turkey, dengan kentang bakar dengan rosemary, sayur-sayur dan desert dengan kawan-kawan. Lepas  makan, mandi dalam swimming pool.

Biasalah hari cuti makan-makan dan relaks relaks.

Wow! Hari biasa pun makan Turkey

9 ulasan:

Awanama berkata...

Lu memamng bodoh.

Awanama berkata...

lu memang cerdik - Cedik-Cerdik batu pelir. Duduk luar aje lah.

Awanama berkata...

Standard Cikgu Kemas mana boleh keluarkan fatwa

Awanama berkata...

Kita masyarakat majmuk. salhkah kita mengucapkan Selamat pada rakan-rakan Krstian.

Bukan semuanya kafir harbi haramjadah murtadkan orang islam macam kawab2 dap nik aziz.

Awanama berkata...

orang umno sambut maulud hukum haram. orang pas sambut malud nabi muhammad dan isa hukum halal

Broker Balak Kedai Kopi berkata...

Sin, aku dah tak nak kritik Tok Guru, kalau Nik Aziz sambut Hari Natal, aku pun setuju no hal. Kot-kot aku boleh tanah balak free. Bila dapat terus kasi jual, lagi untung dari jual unta.

Upayapadu's Land For Sale

Awanama berkata...

Sin, dap dengan pas sama aje. Satu konon nak perjuangan kristian dan satu konon nak perjuang Islam tapi dua dua sapu habuan termasuk balak. Lim nak pakai nama Allah tapi tak ikut ajaran kristian. Kristian mana boleh makan babi, minum arak dan berzina.

Awanama berkata...

Hek eleh...

Maulud Nabi Isa kunun...

Betui ka 25 Disember maulud Nabi Isa?

Terpengaruh ngan blog Pak TT nampak...

Kah kah kah.

Awanama berkata...

N.ajis jelas seorang yang tidak ada ilmu.Dia ni seorang pelakon handalan,lebih tepat lagi seorang psikopath.Berhati besar tapi berjiwa kecil.Pengetahuan dia cuma sesuai untuk golongan bodoh semulajadi (GBS).Allah S.W.T. tunjuk dengan jelas siapa orang ini.Namun bagi yang tidak berfikir mengangkat orang ini sebagai setaraf nabi.Dia tidak membawa ajaran Islam yang suci.Isle yang dibawanya adalah ajaran kepala hotak dia sendiri.Sesiapa yang mengikut orang ini bukan mengikut ajaran Islam.