Sabtu, Julai 12, 2014

Putarbelit media pro Israel


Dengar putarbelit media barat pro-Israel berikut:


Baik punya Mr Gollaway. Hehehe ...


Wow! Macam ni punya orang ke yang mahu jadi PM?

6 ulasan:

Awanama berkata...

Nak buat macam mana. Negara islam banyak masalah. Sama sendiri pun berbunuhan. Israel tolong saje..setakat ni baru 89 orang yang mati. Kat syiria dah 300 000 orang yang mati. Banyak lagi tu. Kat iraq ISIS/ISIL bunuh 1600 orang dalam sehari. Korang diam je..hiopokrittt betul..

Awanama berkata...

ISIL tu hadi awang pun sokong...

Awanama berkata...

Tunggulah dlm masa 10 thn lagi mungkin sebuah parti politik di Malaysia akan jadi kumpulan militan sepenuhnya, apabila bekas ahli2 yg skrg sedang berjuang di Syria balik bawa pengalaman perang, semata-mata krn hampa tak dapat nak memerintah negara.

tukar najib berkata...

Masalah nya negara Arab tak bersatu. Kalau bersatu mustahil Israel naik Tocang. OIC dan jadi "ooo I see". Lebih Balik bubarkan saja. Sultan sultan dan raja raja negara Arab semua nya jadi boneka amerika... Bukan nak melindungi rakyat.

Awanama berkata...

Mmpphh sultan2 d msia bisu tuli..

Unknown berkata...

Lebeh punya cakap .. masing2 mau tunjuk ssapa lebeh Islam .. pigi dahhh Husin